![66611_450593758129_789083129_5117263_5171777_n[1]](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_sXt4GsQMW0SBQ9uHfIIXUC_O0KpZYS1iiO-MnIc--fmKdeB9x68zA6QBhQy7idfWBRdajIE-E7M5qbBt9tjcVo6zkRibGX4xaAo8u3tXv2hn2vpuT1CGjRHIbIRZ9L0zgyH3wHipnR7O5xb-woimwm7veTOLGx-D5EI_GONl2I7X-duBujCa10dQ=s0-d)
'İnsanlar, bize zarar verdikleri için değil; yaptıkları haksızlıklarla ruhumuzun ışığını söndürüp içimizdeki saldırganlığın ortaya çıkmasıza sebep oldukları için tehlikeliler...
Spinoza
O yüzden çevremizde kimi tutucağımıza ve kime bir kere kime iki kere güveneceğimize çok dikkat etmeliyiz...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder