11 Ocak 2012

BEN TÜM BU YAŞANANLARDAN NE ÖĞRENDİM.

PİŞMANLIKLARIN AŞAĞI ÇEKEN ENERJİSİNİ DÖNÜŞTÜRMEK İÇİN...


BEN BUNCA YAŞADIĞIM ŞEYDEN NE ÖĞRENDİM sorusuyla KENDİMİZE GERİ BİLDİRİM VERELİM. Geri bildirim vermek, kendimizi yerden yere vurarak, dövünerek sıfırlamak ve eleştirmek değildir.


Geri bildirim, ŞU OLAYDA BUNLARI BUNLARI YAŞADIN VE BUNLAR GERÇEKLEŞTİ. Aynı olayı bir kez daha yaşasaydın, NELERİ FARKLI YAPARDIN. Tek tek, yaşananları ele alıp, bu olaydaki pişmanlığı, bir öğrenme sürecine döndürüp, ordaki enerjiyi de negatiften pozitife çevirelim.


BEN TÜM BU YAŞANANLARDAN NE ÖĞRENDİM.

BU GÜN AYNI ŞEYLERİ YAŞASAM NELERİ FARKLI YAPARDIM.

NELERİ FARKLI YAPINCA NASIL HİSSEDERDİM.

 OLAYLAR NASIL GELİŞİRDİ.

BEN BU OLAYDA NELERİ DOĞRU YAŞADIM.

YENİDEN YAŞASAM NE KATKILAR YAPARDIM.


Bütün bu yaşananları öğrenme sürecime katkılarından dolayı sevgiyle kabul ediyor ve kendimi onaylıyorum. Yaşananları bana öğrettiklerinden dolayı sevgiyle hatırlamayı seçiyorum.


Yüksel Kök

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder