![401719_222533214525239_129830466_n[1]](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_v6R6_Ztc_CzoWiii9iA0ni6vv3AJm2MFgsdEUvshDF4DtaQbiMhM7fwcj1i7ix78DIjqn9tmwxtcUFYgUUb3tcg93V9zVQ3cI2uOiRxjfP5EFU_zOcO4FNz06O3K4mcy9F_Qxx82w0s9_IL9IQZ16osnXH9P56jF0Azi1lNQ=s0-d)
Kararsız kaldığınız anlarda, kendinize şu soruyu sorunuz: '' Üç ay ömrüm kalsaydı bu durumda nasıl bir karar verirdim''. İnanınız en doğru karar hemen gelecektir. Kararsızlık: ''hayatı ertelemektir''.
Dolayısı ile ''AN''da yaşamak ve kendi iç sesimize kulak vermek, her zaman bizleri başarıya ve doğru kararlar almaya götürecektir♥
Leyla Hun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder