15 Ocak 2012

Hayat sana tesekkur ederim :)



Hayat sana tesekkur ederim :)

6 yorum:

  1. hayat sadicanı hayatıma soktuğun için sana teşekkür ederim... adın adımın yanından ayrılmasın... sadicanım iyi ki varsın... iyi ki yanımdasın... öpücük sana...

    YanıtlaSil
  2. Senden daha güzeli var mıdır ki şu dünyada... Ruhunun alnından öptüm ben de :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bir şey söyledin.. benim için çok anlamlı... teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  4. ruhunun alnından öptüm ben... ben buna şiir isterim ama şimdi... bu dize çok etkiledi beni... bekliyorum bak...

    YanıtlaSil
  5. Şiirlerin en güzellerini yazanın yazdığı o en güzel şiire (yani sana) şiir yazabilmek o kadar zor ki... Ama emir telakki ediyorum... Bir kaç seneye hazır olur :)

    YanıtlaSil
  6. acelem yok... sen ne zaman hazır hissedersen kendini... nasılsa adım adına yazılı... şimdi ve daima... beklerim...

    YanıtlaSil