7 Mart 2013

Meleklerle Nasıl İletişim Kurabiliriz ve Nasıl Yardım Talep Edebiliriz ?

 

Meleklerimizin varlıgı Bizi gerçekten her anlamda destekleyen Meleklerimiz var. Her konuda ve her an onları çağırıp dileklerimizi, isteklerimizi, kaygılarımızı onlara... söyleyip yardım isteyebiliriz. Bizler yardım istemeden onlar bizler için hiçbir şey yapamazlar. Yaradanın insanlara bahşettiği bir özgür irade kavramı var, yani biz istemedikçe hiç kimse hiçbirşey bize müdahele edemez. Meleklerimizde bizden çağrı beklerler ve bu çağrı geldiğinde (yardım istiyorum dediğinizde) hemen bizler için çalışmaya başlarlar… Meleklerimizle iletişim kurarken ilk adım ne olmalı? Meleklerimizle iletişim kurarken ilk adımızı Koruyucu Melegimize iletişim kurmaktır. Koruyucu melegimizle iletişim kurmak icin ise Buyuk BasMeleklerden yardım istebiliriz.


Başmeleklerin birçok görevi vardır. Bunlardan biri de bizlere yol gosterme ve isteklerimize ulasmada yardımcı olmaktır. Bu yuzden eger koruyucu Meleğimiz ile iletişim kurmak istiyorsak Başmelekler bu konuda da bize yardımcı olacaklardır.   Günlük hayatımızda karşılaştığımız zorluklarda meleklerden nasıl yardım alabiliriz? Meleklere her konuda danışabiliriz. Yapacağımız iş anlaşmasının tüm detaylarını ya da o gün ne giyeceğimize kadar aklınıza gelebilecek her konuda destek isteyebiliriz. Toplantılarda guzel fikirler, sınavlarda yanımızda olmalarını ve basarı elde etmemiz icin bize yardımcı olmalarını isteyebiliriz. Güç, güven, huzur, sevgi, cesaret vermelerini isteyebiliriz. Konu ne olursa olsun fark etmez yaşamımızın her alanında meleklere danışabiliriz. Burada önemli olan ve mutlaka yapmamiz gereken: soruyu sorduktan ya da ihtiyacımız olan desteği talep ettikten sonra cevabın ve çözümün geleceğiniden emin olmak ve buna rahatlikla inanmaktır. Gelen cevabı zihnimizle sorgulamamak ve en önemlisi cevap bizim duymak istediğimizden farklı bile olsa kabul etmek ve hayata geçirmektir. Meleklerle tam olarak nasıl iletişim kuruyorum?   Meleklerle herkes iletişim kurabilir. Melekler bize yardım için, yaşamımızı daha kolay ve guzel ve keyifli hale getirmek için her an hazırdırlar.


Tek şart var: Özgür irademizle bu desteği onlardan talep etmek. Çünkü asla biz istemeden bize müdahale etmezler. Yani ilk önce onlardan gelen bilgiyi ve desteği alıp kabul etmeyi istemek gerekiyor. Sonrasında meleklerle iletişim kurmanın her kişiye özel çeşitli yolları var. Benim iletişim şeklim ağırlıklı olarak rüyalarla, zihnime akan düşünceler yoluyla ve sezgisel olarak yani bedenimde hissettiğim hisler yoluyla’dir. Seanslar ve kart acma sırasında tüm duyularım tamamen açılıyor ve bilgi akışını ( fiziksel ve ruhsal ) hissederek , insanlara gelen rehberliği mesajları aktarıyorum.


Meleklerle iletisim kurmak istedigimizde neler söylememiz gerekiyor?
Meleklerle iletişim kurmak istediğimizde ve onlardan yardım talep etmek istediğimizde ilk önce onların enerjisi kullanmak icin hem Rabbimizden hemde kendilerinden izin istememiz gerekiyor. Ve isimden once mutlaka Melek kelimesini kullanmamiz gerekiyor, Örnek: - Allahım senden ve sevgili Meleklerimizden onların enerjisini kullanmak icin izin istiyorum, Teşekkür ederim. Daha sonra kullanacağimiz cümlelere herzaman Sevgili Melek ( iletisim kurmak istediginiz Melegin ismi...) veya Sevgili Meleklerim..diye devam ediyoruz. - Sevgili Melek Mikail bugünümün korkusuz endişesiz huzurlu ve mutlu gecmesi icin bana yardimci olurmusun lutfen. Senin sevgine yardimina ve ışıgına ihtiyacim var. Hep yanimda olurmusun lütfen..Teşekkür ederim.... - Sevgili Melek Cebrail, kendime olan özgüvenimin artması icin bana yardımcı olurmusun lütfen. Arzuladıgım su...( dilek soyleniyor ) gercekleşmesi icin bana yardımcı olurmusun ve bana yol gösteririmisin lütfen. Teşekkür ederim...vs vs.   Meleklerin bizi duyduklarindan ve yanimizdan olduklarindan nasıl emin olabiliriz?   Meleklerimizden iletişim kurduğumuzda ve onlardan yardım talep ettigimizde onlardan bizi duyduklarına ve yanımızda olduklarına dahil işaret isteyebiliriz. Işaretlerin şekli şöyledir: - vücüdunuzda enerji akışı hissedeceksinizdir, mesela ellerde karıncalanma.. - burnunuza aniden güzel bir koku gelecektir - gözünüz beklenmedik bir anda veya herhangi yerde iletişim kurdugunuz Meleğin rengine takılacaktır. - Yine beklenmedik bir yerde kar beyaz kücük tüy veya tüyler göreceksin.......


Sevgiler   estanbul

kaaynak: Suna Tamay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder