18 Ekim 2010

kaş-uyuyan adam kayası...

Kaş'a uzun yıllar gitmedim. Yok çok uzak dedim, yok yolu kötü dedim, yok oraya gidince uzun kalmak lazım değmez dedim. Şunu dedim bunu dedim. Ahh şimdi ne pişmanım. Kaş'a gitme fırsatını her kaçırışıma şu an içim yanıyor...

 İlk defa bundan dört- beş sene önce gitmek nasip oldu. Ve görür görmez Kaş işte bu dedim. Şimdilerde her fırsatta gider oldum. Kaş ne büyük, ne küçük bir sahil kasabası. Bana göre Ortaköyü andıran sokaklardan oluşuyor.Balık lokantaları var, ev yemekleri yapan yerler var, tertemiz bir denize girme imkanı var, dalış yapma imkanı var, kolye ,küpe ıvır zıvır alma imkanı var...Acaip bir yer bu kaş...

Bir de meşhur uyuyan adam kayası var. Aslında bu kaya nedense beni ürpertiyor. Adam sanki huzursuz bir uykuda. Her an kalkıvericek gibi.İnanmayan varsa buyursun...

uyuyan adam kayası...


yakından...

Yolun başında durmuşum Birazdan Kaş sokaklarında kaybolmak üzereyim. O dükkan senin, bu dükkan benim koşturucam . Yorulunca da bir güzel kahve . Ohhh hayat ne güzel...

sokağa iniş...

Diyelim ki canınız değişiklik çekti. O zaman Kekova'ya geçebilirsiniz. Yerel insanlar açmışlar tezgahlarını sizi bekliyorlar zaten. Bir de tekne turu yaparsanız...Eee daha ne olsun... Kekova manzaraları...



güleç yüzlü teyze...

tekne turu...


suyun rengi...müthiş


suyun temizliği...müthiş

Bir yazı da böyle biter...Sağlıcakla...

3 yorum:

  1. Sağlıcakla...çok guzeldi,tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
  2. ne demek...zevkti benim için...sağlıcakla,:))

    YanıtlaSil
  3. Kaş'ın koruyucu 'Uyuyan Dev'i ihtiyaç duyulduğunda kalkmak üzere huzurla yatıyor; o uyuduğu sürece endişelenecek bir durum yok demektir :)
    Burası ise kontrol ilüzyonundan arınmak için uygun bir yer ;)
    http://www.panoramio.com/photo/1787147

    YanıtlaSil