20 Ekim 2010

Sokaktan asagiya yuruyorumKaldirimda derin bir cukur varKaldirimda derin bir cukur varKayboluyorum….

5 kisa bolumde otobiyografi
(Portia Nelson)
I
Sokaktan asagiya yuruyorum.
Kaldirimda derin bir cukur var
Icine dusuyorum
Kaldirimda derin bir cukur var
Yardima muhtacim.
Benim hatam degil.
Disari cikabilmek icin bir yol bulmam cok zor oluyor.
II
Ayni sokaktan asagiya yuruyorum.
Kaldirimda derin bir cukur var
Gormemezlikten geliyorum.
Tekrar icine dusuyorum.
Ayni yerde olduguma inanamiyorum
ama benim hatam degil.
Hala disari cikabilmek uzun zaman aliyor.
III
Ayni sokaktan asagiya yuruyorum.
Kaldirimda derin bir cukur var
Orada oldugunu goruyorum.
Yine de dusuyorum…bu bir aliskanlik.
Gozlerim acik
Nerede oldugumu biliyorum.
Benim hatam.
Hemen cikiyorum
IV
Ayni sokaktan asagiya yuruyorum.
Kaldirimda derin bir cukur var
Cevresinden yuruyorum.
V
Baska bir sokaktan yuruyorum.

Kaynak:Şifa çemberi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder