22 Aralık 2010

affetme meditasyonu...



Affetmemekle kendinize ne kadar büyük zararlar verdiğinizin farkında mısınız? Af...fetmediğiniz zaman negatif enerji üretmeye başlarsınız, bu enerji tüm bedeninizi sarar ve sizin sağlığınızı tehdit etmeye başlar ve asla özgür olamazsınız. Dünyanın neresine giderseniz gidin o affedemediğiniz kişileri ve olayları sırtınızdaki küfede taşırsınız. Bırakın onları, affedin gitsin. Atın sırtınızdan onları ve hafifletin yaşamınızı ve özgürlüğünüzün tadına varın.
Affetmeye karar verdiğiniz ve affetmeye niyet ettiğiniz kişinin görüntüsünü gözleriniz kapalı olarak imgeleyin. Derin bir nefes alıp vererek aşağıdaki cümleleri yüksek sesle söyleyin.

* Ben seni affettim
* Ben kendimi affettim
* Sen özgürsün, ben özgürüm
* Sana en güzel düşüncelerimi yolluyorum
* Seni serbest bırakıyorum
* Seni affediyorum.

Kalbinizden çıkardığınız pembe sevgi ışığını onun kalbine yollayın ve o kişinin yüzünde oluşacak değişimleri gözlemleyin. Bu meditasyon değişim-dönüşüm meditasyonudur. İçinizde duyduğunuz nefreti, sevgiye dönüştürerek sizin özgür kalmanızı, sırtınızda taşıdığınız yüklerden kurtulmanızı en önemlisi nefret ve affetmeme duygularının sizde oluşturduğu hastalıkları gidermenizi sağlar. Her gün tamamen affedene kadar tekrar edilmelidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder