19 Aralık 2010

Last scene of Les uns et les autres (1980) - le boléro de Ravel - Bolero...

4 yorum:

  1. İtiraf etmeliyim ki; klasik müzikle haşır-neşir olan birisi değilim. Ama Ravel'in Bolero'su benim tekim. Bilmiyorum biraz alakalansam klasiklerle, mutlaka beğeneceğim birşeyler olacaktır. Dur bir itiraf daha yapayım... Sevdiğim bir eser daha vardı ama şimdi ne adını ne eser sahibini hatırlayabiliyorum. Oysa melodi kulağıma eksiksiz çın çın vuruyor. Birgün hatırlarsam paylaşırım :)
    Bu güzel paylaşım için teşekkürler Anette.

    YanıtlaSil
  2. ne demek zevktir... beni klasik müzik severim... aklına gelirse sööle ekleyeyim bloga... mozartın türk marşı olabilir mi... bilinen ve güzel dinlemesi kolay bir eserdir

    YanıtlaSil
  3. Anımsadım... Cevap veriyorum: Carl Orff'un Carmina Buruna'sı :)

    YanıtlaSil
  4. ok onu da çok sverim... ilkf ırstta zamazingoda

    YanıtlaSil