17 Eylül 2011

Adam avaz avaz bağırarak cevap verdi:


Adam, güzel bir bayanla konuşmanın yollarını arıyordu. Sonunda cesaretini toplay...arak kıza yaklaştı ve
- Biraz konuşabilir miyiz, acaba?
Kız birden haykırdı:
- Terbiyesiz! Ben senin bildiğin kızlardan değilim!
Adam utancından yerin dibine girmişti. Herkes ona bakıyordu. Gitti ve masasına oturdu.
Bir süre sonra kız ona yaklaştı. Gülümseyerek:
- Az önceki olay için özür dilerim. Ben psikoloji öğrencisiyim ve utandırıcı durumlarda insanların nasıl davrandıklarını inceliyordum.
Adam avaz avaz bağırarak cevap verdi:
- Ne? Gecesi 200 lira mı? Deli misin sen?

1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Wordpress'i öve öve bitiremiyorlar ama, Google'nin Blogger blog platformundaki hareketli ve bereketli blog olayını wordpress'te göremedim. Ana sayfadan tesadüfen seçtim blogları inceliuyorum ve her incelediğim bloğa bir yorum yazıyorum. Paylaştığınız fıkra gerçekten çok güzeldi.

    Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim .
    Saygılarımla, sevgiyle kalın.

    http://ibretialem.wordpress.com

    YanıtlaSil