28 Eylül 2011

MERCEDES SOSA - TODO CAMBIA - (Her şey değişir)

http://youtu.be/In5TjoaYMRs

Sığ olan değişirken

Derin olan da değişir

Düşünmenin yolları değişir

Bu dünyada her şey değişir



Zaman geçer iklim değişir

Çobanın sürüsü değişir

Her şey değişirken böyle

Benim değişmem garip mi söyle



En güzel mücevherin ışıltısı değişir

Parlaklığı eskiyip giderken

Küçük kuşun yuvası değişir

Sevdalıların duyguları değişir



Yolcunun yolu değişir

Nice acılı olsa da

Her şey değişirken böyle

Benim değişmem garip mi söyle



Değişim, her şey değişir (x4)



Güneşin yörüngesi değişir

geceyi sürdürmek için

Çiçekler değişir

Baharın yeşilini kuşanmak için



Vahşi hayvanların kürkü değişir

Bilge olanların da saçları değişir

Her şey değişirken böyle

Benim değişmem garip mi söyle



Değişmez ancak benim aşkım

Uzaklarda olsam da

Ne yurdumun ne halkımın

Acısı ve anısı terk eder beni



Dünü değiştiren şey

Yarını da değiştirir

Tıpkı benim bu sılada

Değiştiğim gibi



Değişim, her şey değişir (x4)



Değişmez ancak benim aşkım

Uzaklarda olsam da

Ne yurdumun ne halkımın

Acısı ve anısı terk eder beni



Dünü değiştiren şey

Yarını da değiştirir

Tıpkı benim bu sılada

Değiştiğim gibi



Değişim, her şey değişir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder