4 Ekim 2011

Bloğumun birinci yıldönümü kutlu olsun... Mum üfleyeceğim herkes bir dilek dilesin...

Arkadaşlar geçen sene 2 ekim cumartesi sabahı bloğumun açılışını yaptım... Uzun süre aklımda olan blog açma düşüncesi son bir ivmeyle hayata geçti... Yine face'ten tanıştığım Leyla Hun adlı bir arkadaşım filleri çok sevdiğinden bahsetmişti... Bende de bir dolu fil resimleri olduğundan fil resimlerini face  sayfama koydum ama içime sinmedi... Dedim ki blog açayım oraya koyayım... Her şey derli toplu dursun... İşte herşey öyle başladı...  Arkasından devam edeyim etmeyeyim mi diye tereddüt ettğim bir dönem geldi... Burada da Tunç Hamurkaroğlu adlı bir arkadaşım '' haydi haydi biraz cesaret devam et '' diye beni gaza getirdi...

 İlk başta sadece gezi yazılarımdan oluşmasını hedeflediğim bloğum karikatür, şiir, ruhsal büyüme gibi diğer alanlara da sıçramamla zenginleşti ...Şu anda günde ortalama 1000 hit alan  bloğumu çok seviyorum... Beni arkadaşlarına tavsiye edenler, her gün uğrayanlar,  üşenmeden iletilerimi beğenen ve okuyan herkese teşekkür ederim... İyi ki varsınız...

Sloganımızı unutmayalım... güldürürken düşündüren blog... blog zamazingo... bizden ayrılmayın... 

Adettendir bugün doğanlara şöyle bir bakalım

2 Ekim Doğumlular
* 1869 - Mahatma Gandi, Hindistan'ın bağımsızlık lideri (ö. 1948)
* 1904 - Graham Greene, İngiliz romancı (ö. 1991)
* 1910 - Cahit Sıtkı Tarancı, Türk şair (ö. 1956)
* 1951 - Sting, İngiliz müzisyen
* 2010- Zamazingo-Anette'in dünyasına hoşgeldiniz

2 yorum:

  1. Iyı ki dogmussunuz iyi ki hayatimiza renk katmissiniz

    YanıtlaSil
  2. Her şey gönlünce olsun Anette

    YanıtlaSil