13 Ekim 2011

Yirmi yaşım otuz beş yaşımı tutucu buldu..Otuzsekiz yaşım ikisinin de salak olduğunu söyledi...Yirmi yaşım otuzsekizyaşıma bardak attı.

Şunları bir araya toplayayım.
Bir güzel muhabbet edelim" diye düşündüm.
Mutfak i...şinden de anlarım.
Donattım sofrayı.
Bayağı uğraştım.
Hepsinin ayrı ayrı ne yemekten
ne içmekten hoşlandığını iyi bilirim.
Bayağı da para gitti.
Birinin yediğini öbürü yemez.
Ötekinin içtiğini beriki içmez.
Dört kişilik sofra kurdum.
Mumları da yaktım. Bak hepsi Dire Straits  severdi.
Hatırladım.Müziği de ayarladım. Geldiler.
20 yaşımda ben
28 yaşımda ben
35 yaşımda ben
ve bugünkü ben dördümüz.

Yirmi yaşımı otuzbeş yaşımın karşısına oturttum.
Yirmisekiz karşısına da ben geçtim.
Yirmi yaşım otuz  beş yaşımı  tutucu buldu.
Otuzsekiz  yaşım ikisinin de salak olduğunu söyledi.
Yatıştırayım dedim.
"Sen karışma moruk" dediler. Büyük hır çıktı.
Komşular alttan üstten duvarlara vurdular.
Yirmi yaşım otuzsekizyaşıma  bardak attı.
Evin de içine ettiler. Bende kabahat.
Ne çağırıyorsun tanımadığın insanları evne.

Ömür dediğin üç gündür
dün geldi geçti yarın meçhuldür
O halde ömür dediğin bir gündür
o da bugündür..

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder