24 Kasım 2011

dün gece çaldığınız müzik hâlâ yankılanıyor demek. o zaman dünün sesini kısabilir misiniz?

 



derken çayım geldi.

pencereyi açtım. kent henüz açılmamıştı.

istanbul'un kepenkleri kapalıydı.

anlaşılan işi çıkmıştı dükkan sahibinin. pencereyi açık bırakıp kepenklere baktım bir süre. hayli eskimişti. dükkanın kapısının önünde günlük yağmurlar,sisler ve gün doğumları bırakılmıştı. kim bilir ne kadar tazedir şuan o yağmayı bekleyen yağmur. .

garsona doğru döndüm sonra:

- pardon müziğin sesini kısabilir misiniz biraz? - efendim müzik çalmıyor ki şuan.

- dün gece çaldığınız müzik hâlâ yankılanıyor demek. o zaman dünün sesini kısabilir misiniz?

- efendim dünün olması da mümkün değil. biz dünleri sabah erkenden paketleyip bayiye bırakıyoruz.

- o zaman yarın çalacağınız müzik beni şimdiden rahatsız etti. Lütfen yarın kısın sesini... . sonra kapı açıldı.

Mavi Kadın& Çay Bardağı ~ Yunus Bektaşoğlu -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder