8 Aralık 2011

değişmeye çalışıyorum beceremiyorum ama deniyorum bazı zamanlar pes ediyorum sonra dinlenip tekrar yola koyuluyorum...

Düşe kalka sürekli değişiyorum iddia ediyor yanılıyorum kabul ediyor inkar ediyorum insanım ve kendimce bir şeyler yapmaya çabalıyorum  kendimi kandırıyorum karşımdakini kandırıyorum pişman oluyorum özür diliyorum...

Değişmeye çalışıyorum beceremiyorum ama deniyorum bazı zamanlar pes ediyorum sonra dinlenip tekrar yola koyuluyorum...

Kendimce öğrenmeye çalışıyorum onu okuyor bunu deniyor şunu dinliyor şaşırıyor karışıyor heyecanlanıyor kendimden geçiyor unutuyor söz veriyor tutmuyor kendimi olmadığım gibi gösteriyor olduğum gibi göstermeye çalışıyor ne olduğumu anlayamıyor merak ediyor sorguluyor yaşıyorum mutluyum mutsuzum buradayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder