12 Aralık 2011

"Düşünün ki bugün Dünyanın son günü. Yarın bu saatte her şey bitecek. Kurtuluş şansınız yok. Bugün ne yapardınız?"

ArticleBir Üniversitede , Profesör derse şöyle başlamış : - "Düşünün ki bugün Dünyanın son günü. Yarın bu saatte her şey bitecek. Kurtuluş şansınız yok. Bugün ne yapardınız?" Tüm öğrencilerden bir çok değişik cevap gelmiş:
- İbadet eder Tanrıdan günahlarımı affetmesini dilerdim, ...

- Tüm sevdiklerimle vedalaşırdım,

- Ailemle zamanımı geçirirdim,

 - Anneme veya Babama giderdim,

- Arkadaşlarımla yarım saat eski günlerdeki gibi basket oynardım,

- Barbekü partisi yapardım,

- Tüm sevdiğim yemekleri son bir defa yerdim.

- Yatar uyurdum.

- Ormanda son defa dolaşırdım,

- Güneşin doğuşunu ve batışını son defa seyrederdim.

 - Akşam yıldızları seyrederdim.

- En sevdiğim yemeği hazırlar tüm sevdiklerimi akşam yemeğe davet ederdim

. - Piknik yapardım, - Hayatta en çok gitmek istediğim yere gider orda ölümü beklerdim,

 - Jet uçağına binerdim,

 - Üzdüklerimi arar özür dilerdim beni affetmesini isterdim vs..

Hoca bütün hepsini tahtaya yazmış.

Sonra gülerek ; -" Çocuklar bunları yapmak için dünyanın son günü olması şart mı ..? " diye sormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder