28 Aralık 2011

Melek Abundia Bolluk ve Bereket Meleği...


Bu paylasimimi bir sans-sevinc isareti olarak gör "Hosuna gidersem beni baskalariylada paylas...Karsina tesadüfen cikmadim, cagirdin beni geldim...Beni hissettmeye basladiginda sana kosulsuz sevgimi k...attigim enerjimi gönderiyorum, resmime bak, sonra gözlerini kapat...


Sirtinda tasidigin yüklerini, kalbinin kirginliklarini, tüm sorunlarini anlat bana... Anlatmaya basladigin andan itibaren sana parlak ALTIN ISIGIMi basindan asagiya akitiyorum, seni bu isigimla sarmalıyorum...


 Simdi, simdinin mucizesiyle tüm gecici yüklerinden kurtariyorum... Onlari isiga gönderiyorum...Çagirdin beni geldim... Sana sans getirdim... Ac cüzdanini istedigin miktardaki parayi cüzdanina koyuyorum... Kabul et... Seni seviyorum...♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder