14 Ocak 2012

En Güzel Şiirlerim, Şiirlerin...













En Güzel Şiirlerim, Şiirlerin...

Şiirlerin en güzellerini yazan...

Yazmış da şiirinin en güzelini;

Adını Eylül koymuş.

İşte benim en güzel şiirlerim;

Hep o, en güzel şiir için.
Sanat mı? Sanat O'nun elinde ilelebet...

Ben O'nun sanatına tutkunum.

Şairlik mi?

Sayıklamalarımdan ibaret...

Ben O'nun şiirine vurgunum
Şiirlerin en güzellerini yazan...

Yazmış da şiirinin en güzelini;

Benim yüreğime koymuş.
Şimdi, Umutla buğunun harmanlandığı,

Soran çocuk gözlerim;

O'nun Rahman Gözleri'nin içinde...

Allah'ım! O en güzel şiiri benim için mi yazdın?

Allah'ım! O'nun adını adımla mı yazdın?
13.01. 2010

Sadi Atay


5 yorum:

  1. Soran çocuk gözlerim;

    O'nun Rahman Gözleri'nin içinde...

    Allah'ım! O en güzel şiiri benim için mi yazdın?

    Allah'ım! O'nun adını adımla mı yazdın?

    daha söyleyecek sözüm yok canıma...sadicanıma...

    YanıtlaSil
  2. adın adımın yanından ayrılmasın diyecektin mutlaka cancan:)

    YanıtlaSil
  3. ne diycektin aşkım... sadicanım...

    YanıtlaSil