30 Mart 2012

ACİL...ACİL... VE ÖNEMLİ...

ACİL...ACİL... VE ÖNEMLİ... Arkadaşlar, bundan üç beş ay önce Tuna Özdemir diye biri bana musallat oldu. Baktım laftan anlamıyor kendisini engelledim. Arkasından bir çok sahte isimle hesap açarak beni rahatsız etmeye devam etti. Hepsini engelledim. Bir süreedir sesi çıkmıyordu. Dün bazı arkadaşlarıma mesajlar atıp, benle irtibata geçmeye çalışmış. KENDİSİYLE HİÇBİR İLGİM İLİŞİĞİM VE BAĞLANTIM VE TEMASIM YOKTUR VE OLMAMIŞTIR  VE OLMASINI DA İSTEMİYORUM...Bu şahsın hesabını lütfen engelleyin... ve size de böyle bir mesaj yazarsa muhattaap bile almayın VE ENGELLEYİN...

BUGÜN BANA YARIN SİZE ARKADAŞLAR.... MUTLAKA ENGELLEYİN...

ÜÇ BEŞ AY ÖNCE ONUN  FACEBOOK HESABINI ENGELLEMEDEN ÖNCEKİ HATIRLAYABİLDİĞİM BİLGİLERİ ŞÖYLE; ANTALYALI VE KAFASINDA BİR KORSAN ŞAPKASI VAR....

1 yorum: