26 Mart 2012

Bugün Dünyanın Son Günü... Siz Ne Yapardınız?

Bir Üniversitede, Profesör derse şöyle başlamış:


- "Düşünün... ki bugün dünyanın son günü. Yarın bu saatte her şey bitecek. Kurtuluş şansınız yok. Bugün ne yapardınız?"


 Tüm öğrencilerden bir çok değişik cevap gelmiş:


- İbadet eder Allah'dan günahlarımı affetmesini dilerdim,


- Tüm sevdiklerimle vedalaşırdım,

- Ailemle zamanımı geçirirdim,

 - Anneme veya babama giderdim,

 - Arkadaşlarımla yarım saat eski günlerdeki gibi basket oynardım,

 - Barbekü partisi yapardım,

- Tüm sevdiğim yemekleri son bir defa yerdim.

 - Yatar uyurdum.

- Ormanda son defa dolaşırdım,

- Güneşin doğuşunu ve batışını son defa seyrederdim.

- Akşam yıldızları seyrederdim.

- En sevdiğim yemeği hazırlar tüm sevdiklerimi akşam yemeğe davet ederdim.

- Piknik yapardım,

- Hayatta en çok gitmek istediğim yere gider orda ölümü beklerdim,

- Jet uçağına binerdim,

- Üzdüklerimi arar özür dilerdim beni affetmesini isterdim vb.......... .

 Hoca bütün hepsini tahtaya yazmış. Sonra gülerek ;

-"Çocuklar bunları yapmak için dünyanın son günü olması şart mı ..?" diye sormuş. Bugün Dünyanın Son Günü... Siz Ne Yapardınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder