1 Haziran 2012

NEDEN BİR YAŞAM KOÇU İLE ÇALIŞMALIYIM?

Photo: NEDEN BİR YAŞAM KOÇU İLE ÇALIŞMALIYIM?<br />Koçluk Testimiz için aşağıdaki cümleleri okuyun lütfen ve "evet" diye düşündüklerinizi lütfen not edin.<br />1) Tatmin olduğum bir iş yapmak istiyorum.<br />2) Hayat amacımı bulmak ve deneyimlemek, kendimi gerçekleştirmek istiyorum.<br />3) Kısıtlarımdan, yarına dair korkularımdan kurtulmak istiyorum.<br />4) Hem çevremle hem KENDİMLE İLETİŞİM becerilerimi geliştirmek, daha verimli ilişkiler kurmak istiyorum.<br />5) Kendimi geliştirmek, daha iyi bir BEN olmak istiyorum.<br />6) Kararlılık, hedefe bağlılık, motivasyon, özdisiplin gibi konularda daha başarılı olmak istiyorum.<br />7) Yaşamdan, işimden, eşimden, hayallerimden keyif almak istiyorum.<br />8) Mazeretlerimi aşıp eyleme geçmek istiyorum.<br />9) Daha önce aldığım eğitimlerin, katıldığım terapilerin artık bir işe yaramasını istiyorum.<br />10) Koçluk alarak benim de hayatım değişsin, gelişsin istiyorum.<br />11) Nasıl daha iyi yaparım, görmek istiyorum.</p><p>Bu sorulardan herhangi ikisine "evet" demişseniz, muhabbetperver bir koçluk görüşmesine ne dersiniz? Koçluk Testimiz için aşağıdaki cümleleri okuyun lütfen ve "evet" diye düşündüklerinizi lütfen not edin. 1) Tatmin olduğum bir iş yapmak istiyorum.

2) Hayat amacımı bulmak ve deneyimlemek, kendimi gerçe...kleştirmek istiyorum.

3) Kısıtlarımdan, yarına dair korkularımdan kurtulmak istiyorum.

4) Hem çevremle hem KENDİMLE İLETİŞİM becerilerimi geliştirmek, daha verimli ilişkiler kurmak istiyorum.

 5) Kendimi geliştirmek, daha iyi bir BEN olmak istiyorum.

6) Kararlılık, hedefe bağlılık, motivasyon, özdisiplin gibi konularda daha başarılı olmak istiyorum.

 7) Yaşamdan, işimden, eşimden, hayallerimden keyif almak istiyorum.

 8) Mazeretlerimi aşıp eyleme geçmek istiyorum.

 9) Daha önce aldığım eğitimlerin, katıldığım terapilerin artık bir işe yaramasını istiyorum.

10) Koçluk alarak benim de hayatım değişsin, gelişsin istiyorum.

11) Nasıl daha iyi yaparım, görmek istiyorum.
Bu sorulardan herhangi ikisine "evet" demişseniz, kendinize bir yaşam koçu arayabilirsiniz yada sizi tanıyan bir insandan nasihat isteme zamanı gelmiş demektir....

4 yorum:

  1. Ya bırakın bu yaşam koçu işlerini... Para düzeni bunlar... İnsan hayatta ne yapmak istediğini başkalarına soracaksa işi zaten zor...

    YanıtlaSil
  2. Yaşam koçu ile çalışmak ONA AKIL DANIŞMAK , YAPMAK İSTEDİĞİNİ SORMAK değildir. Önce Yaşam koçunun ne iş yaptığı hakkında iyi bir araştırma yapılmasını tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. insanın hayatta herzaman işleri yolunda gitmediği durumlar da olabilir. önce yaşam koçunun ne iş yaptığını araştırmak gerek.. yukardaki yorumu yapan arkadaşa katılıyorum.

    YanıtlaSil