20 Ağustos 2012

Kaynana Olmak Sanattır...

1 yorum:

  1. serpil şansal torun20 Ağustos 2012 17:42

    gerçekten çok doğru.. kaynana olmak bir sanat.. buna inanıyorum.. ben de bir anımı anlatayım . evlendiğim de ki eşime evlenme teklifini ben yapmıştım.. kayınvalidem bana kendi isteklerini sıralamaya başladı.. ben de şöyle bir durdum.. ben sizle evlenmiyorum ki oğlunuzla evleniyorum demiştim.. hayatta sigara içmeyen kayınvalide bir sigara yakmıştı..ben de o zamanlar sigara içiyordum.. gelin karşılıklı bir keyif yapalım demiştim.. amacım saygısıızılık etmek değildi..onların bizlere saygı göstermeleriydi.. her zaman büyüklere saygı öğretildi bizlere... onlar bizlere saygı göstermediler.. biz onların büyük olduğunu her zaman hatırladık hatırlattılar bize.. bizim birey ve insan olduğumuzu büyükler o zamanlar hiç hatırlamadılar..

    YanıtlaSil