8 Ağustos 2012

Yüce Rab'bim bana Şifa ver!


Fotoğraf: Yüce Rab'bim bana Şifa ver!<br /><br/>Yüreğime şifa ver ki, sadece kendim için çarpmasın,Senin Sevginin Ruh'una açılsın.<br /><br/>Dilime şifa ver ki, kimseyi kırmasın,<br /><br/>teselli edici sözler konuşsun.<br /><br/>Ayaklarıma şifa ver ki, tökezlemesinler,<br /><br/>yeni yollarda da güvenirli adımlar atsınlar.<br /><br/>Gözlerime şifa ver ki, dosdoğru önüne bakmasın,Senin dünyanın çehrelerini kalbime taşısın.<br /><br/>Kulaklarıma şifa ver ki, tıkalı kalmasınlar,<br /><br/>fakirlerin ve çağresizlerin haykırışlarını duysunlar.<br /><br/>Ellerime şifa ver ki, hayal kırıklığına uğrayan yumru değil,birbirleriyle yardımlaşarak uzanan eller olsunlar.<br /><br/>Zihinime şifa ver ki, uyuşmasın,Senin sözlerinin takibcisi olsun.<br /><br/>Bana şifa verki, ben de şifa verebileyim.<br /><br/>Amin




Yüce Rab'bim bana Şifa ver!

Yüreğime şifa ver ki, sadece kendim için çarpmasın,

Senin Sevginin Ruh'una açılsın.

Dilime şifa ver ki, kimseyi kırmasın, teselli edici sözler konuşsun.

Ayaklarıma şifa ver ki, tökezlemesinler, yeni yollarda da güvenirli adımlar atsınlar.

Gözlerime şifa ver ki, dosdoğru önüne bakmasın,

Senin dünyanın çehrelerini kalbime taşısın.

Kulaklarıma şifa ver ki, tıkalı kalmasınlar, fakirlerin ve çağresizlerin haykırışlarını duysunlar.

Ellerime şifa ver ki, hayal kırıklığına uğrayan yumru değil,birbirleriyle yardımlaşarak uzanan eller olsunlar.

Zihinime şifa ver ki, uyuşmasın,Senin sözlerinin takibcisi olsun.

Bana şifa verki, ben de şifa verebileyim.

Amin



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder