13 Eylül 2012

Büyük kedi sürekli kuyruğunu kovalayan küçük kediye sormuş: "Neden kuyruğunu kovalıyorsun sürekli",



Büyük kedi sürekli kuyruğunu kovalayan küçük kediye sormuş: "Neden kuyruğunu kovalıyorsun sürekli", küçük kedi yanıtlamış: "Kuyruğumu yakalarsam mutlu olacam da ondan." Büyük kedi gülmüş: "Ben de zamanında senin gibi kovalayıp durdum onu, ama asla yakalayamadım. Sonra onu kovalamayıp, yoluma devam edince o benim peşimden geldi."

Ben bu minik hikayeye bayılırım. Bayılırım da halen kuyruğumu kovalamamayı öğrenemedim sanırım. Halbuki ısrarla istediğim her ne varsa hiç gerçekleşmediler, ne zaman peşlerini bıraktım; planlayabileceğimden daha da güzel şekliyle gerçekleştiler.

Hani arada hatırlamak lazım bu güzelim minik hikayeyi...

Serpil Şengün Gürsoy sayfasından alınmıştır aslen Hasan Sonsuz Çeliktaş'a aittir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder