2 Kasım 2012

BEN İNSAN BİRİKTİRİYORUM....

Fotoğraf: BEN İNSAN BİRİKTİRİYORUM....Doğru insanlar biriktirmek lazım.Evet, biriktirmek...İnsan biriktiriyorum dediğimde; deliymişim gibi bakanlar,Bu dünyada başka birşey biriktirmenin imkansız olduğunu bir anlasalar...İnsan biriktiriyorum en kalitelilerinden.Vicdanlı ve sevgi yüklülerinden.Onlarla kötüye dair birşeyler yaşanmıyor....Tabii ki, Kötü insan yok mu? denk gelmiyor mu?Evet çok da; Ama unutmayın!!HER KUŞ KENDİ TÜRÜYLE UÇAR !!!

Doğru insanlar biriktirmek lazım. Evet, biriktirmek...

İnsan biriktiriyorum dediğimde; deliymişim gibi bakanlar, Bu dünyada başka birşey biriktirmenin imkansız olduğunu bir anlasalar... ...
İnsan biriktiriyorum en kalitelilerinden.

Vicdanlı ve sevgi yüklülerinden. Onlarla kötüye dair birşeyler yaşanmıyor....

Tabii ki, Kötü insan yok mu? denk gelmiyor mu? Evet çok da; Ama unutmayın!!

HER KUŞ KENDİ TÜRÜYLE UÇAR !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder