9 Kasım 2012

Bir dilek tutun ve bırakmayın peşini, hayal edin ve peşinden gidin, hayal ettiğiniz her şey gerçektir peşinden gittiğiniz sürece...

Günaydınn Dostlarim. Bir dilek tutun ve bırakmayın peşini, hayal edin ve peşinden gidin, hayal ettiğiniz her şey gerçektir peşinden gittiğiniz sürece...Umalım ki,bu gün hepinize, hiç ummadığınız yerlerden çok büyük güzellikler gelsin.Bunu yürekten diliyorum, hepimiz için.Bugün yaşamımdaki her olumlu şeyi görmeyi niyet ediyorumBugün bolluğu görmeye niyet ediyorum.Güneş üzerinize doğsun ve mutluluklar yakanızı bırakmasın.Sevgiyle,saygıyla,aşkla , çiçekle kalın....Bugün her gününüzden daha güzel OL-SUNN ♥ OLDU BİLE Bir dilek tutun ve bırakmayın peşini, hayal edin ve peşinden gidin, hayal ettiğiniz her şey gerçektir peşinden gittiğiniz sürece...
Umalım ki,bu gün hepinize, hiç ummadığınız yerlerden çok büyük güzellikler gelsin.
Bunu yürekten diliyorum, hepimiz için.
Bugün yaşamımdaki her olumlu şeyi görmeyi niyet ediyorum
Bugün bolluğu görmeye niyet ediyorum.
Güneş üzerinize doğsun ve mutluluklar yakanızı bırakmasın.Sevgiyle,saygıyla,aşkla , çiçekle kalın....Bugün her gününüzden daha güzel OL-SUNN ♥ OLDU BİLE

 

Panayot Edvırt Yorgiadis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder