24 Kasım 2012

Dr. Astrolog'dan Burçlarınız...

 

 KOÇ: Mirhiba cınım. Nıber? Çok tatlısın biliyorsun dimi? Yerim seni şapşal şey. Kısmetin açıldı, en yakuşuklusunu&güzelunu seç ♥

BOĞA: Ulan başından onca şey geçmesine rağmen hala yılmadın ya, ne diyim sana heykeli dikilecek insansın.

İKİZLER: Sen birine bağlı kalarak yaşayamazsın. Ama diyelim ki bağlandın ve o hayvan oğlu hayvan bunu göz ardı ettiyse onun ben .....
.. YENGEÇ: Sevgilin sana bu aralar çok trip atıyor, çok haksızlıklar yapıyor. Pardon ya ben seni karıştırdım senin sevgilin yoktu ya la.

ASLAN: Eğer ben senin arkadaşın olsam, arkandan iş çevirmek gibi beyinsizce bişey yapmam. Çünkü eve kafam yarık şekilde gitmek istemem.

BAŞAK: Sevgiyi başkalarında arama sevgi senin içinde. Bırak o enayiler seni arasın. Çünkü ''aranmaya'' layık olan sensin tatlım.

TERAZİ: Saygısız insanların ağzını burnunu dağıtmak istiyorsun. Aşk hayatın ise bilindik be gülüm yalnız, bu aralar kısmetsizsin.

AKREP: Bu aralar karşı cinste hayranlık uyandırıyorsun balım. Hep uyandırıyorsun da bu aralar biraz daha farklı olacak, aşk'sın.

YAY: Can sıkıcı, iğrenç bir ortamda olduğun halde hiç kimseye sıkıldığını belli etmiyorsun. Herkese senin gibi bir dost lazım aşkım.

OĞLAK: Aşk'a ve sevgiye bu aralar çok ihtiyaç duyuyorsun bebek. Bugün de yalnızlıktan ölmedin, hayırlısı be gülüm.

KOVA: Asla bencil değilsin. Herkesin ama herkesin aynı şartlara sahip olmasını istiyorsun. Melek misin nesin sen ya.. Valla çözemedim.

BALIK: Sizin gibi neşeli ve eğlenceli insanların değerini bilmeyenler kesinlikle aptallardır. Hatta öküzdürler. Hatta ve hatta maldırlar.

Ayla Uzuna teşekkürlerimle...

1 yorum: