2 Ocak 2013

Yeni Yıl Şifreniz ve Öğretiniz...







KOÇ Renginiz: Turuncu

Yılın Şifresi: Zümrüdü anka kuşu gibi küllerimden yeniden doğuyor sabrımın mükafanı yaşamdan alıyorum.

Kristaliniz: Akik

Öğretiniz: Sabır

BOĞA Renginiz: Kırmızı

Yılın Şifresi: Beni ben yapan değerlerimi seviyor ve sahip çıkıyorum. Şans en yüce hali ile benimle birlikte.

Kristaliniz: Labradorit

Öğretiniz: Cesaret

İKİZLER Renginiz: Yeşil

Yılın Şifresi: Sorumluluk alıyor hayat yolunda cesur adımlarla ilerleyerek hakkım olanı alıyorum.

Kristaliniz: Akuamarin

Öğretiniz: Sorumluluk almak

YENGEÇ Renginiz: Beyaz Gümüş Grisi

Yılın Şifresi: Ruhumu bilgi ile eğitirken geçmişi dünde bırakıyor yeniyi sevgi ile kabul ediyorum…

Kristaliniz: Lapis Lazuli

Öğretiniz: Yenilen

ASLAN Renginiz: Altın sarısı & Kırmızı

Yılın Şifresi: Eksiklerimin farkına varıyor yaşadıklarımın olgunluğu ile kutsal değerlerime sahip çıkabilmenin mucizelerini yaşıyorum.

Kristaliniz: Kırmızı Mercan

Öğretiniz: Değerlerini savun

Renginiz: Fıstık Yeşili

Yılın Şifresi: Kendimi yeniden keşfediyor hayatın güzelliklerinin idrakine vardıkça doğru kararlar alıyor ve uyguluyorum.

Kristaliniz: Turmalin

Öğretiniz: Takıntılarından arın

TERAZİ Renginiz: Kırmızı Saks mavisi

Yılın Şifresi: Korkularımı keşkelerimi dünümde bırakıp anı tüm zenginliği ile yaşamayı seçiyorum.

Kristaliniz: Ateş opali

Öğretiniz: Korkuları dünde bırak

AKREP Renginiz: Kırmızı

Yılın Şifresi: Hür irademe güveniyor inaçlarımdan aldığım güçle istiyor ve sahip oluyorum…

Kristaliniz: Yakut

Öğretiniz: Aşk iste ve al

YAY Renginiz: Turuncu Kırmızı



Yılın Şifresi: Her düştüğümde daha da güçlü kalkabildiğim için mücadele ederek kazandığım için beni bana bırakmadığın için tüm kalbimle şükrediyorum.

Kristaliniz: Kırmızı Mercan

Öğretiniz: Gücünün farkına var.

OĞLAK Renginiz: Siyah İnci beyazı



Yılın Şifresi: Özüme sadık kalarak gelişiyor değişim enerjinisi ruhumda bedenimde yaşıyor ve yenileniyorum.

Kristaliniz: Labradorit

Öğretiniz: Yenilen değişime açık ol.
KOVA Renginiz: Mavi



Yılın Şifresi: Yeteneklerime beni ben yapan özelliklerime şükrediyor başarıdan başarıya doğru yol alıyorum…

Kristaliniz: Topaz

Öğretiniz: İnan ve kazan
BALIK Renginiz: Turuncu



Yılın Şifresi: Kendimi seviyor ve güveniyorum. Geçmiş deneyimlerimden kazandığım olgunluğu güne yansıtıyor. Tekrarlardan uzaklaşıp yenilikleri deneyimliyorum..

Kristaliniz: Hematit

Öğretiniz: Sahip olduğun gücü farket

Astrolog Şenay YANGEL & Cemil İPEKÇİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder