8 Şubat 2013

Erkeksin Ya!..Bir İşe Yara!..

Erkeksin Ya...Alışveriş Torbalarını Taşı...

Erkeksin Ya...Bana Sıcak Bir Aile Ver...

Erkeksin Ya...Beni Geçindir...

Erkeksin Ya...Beni Koru...

Erkeksin Ya... Bana Güven Ver...

Erkeksin Ya...Bana Hayat Arkadaşı Ol...

Erkeksin Ya... Anca Maçoluk Yapmayı Bilirsin...

Erkeksin Ya...Anca Bana Sözün Geçer...

Erkeksin Ya...Anca Maça Gitmeyi Bilirsin...

Erkeksin Ya...Tam İşe Yarayacağın Zaman Ortalıkta Bulunmazsın...

Erkeksin Ya...Tatil Zamanlarını Burnumdan Getirirsin...

Erkeksin Ya...Bir Çiçek Alıp Eve Gelmeyi Bilmezsin...

Erkeksin Ya...Saçımın Rengini Değiştirdiğimi Bile Farketmezsin...

Erkeksin Ya...Anca Yemekte Ne Var diye Sormayı Bilirsin...

Erkeksin Ya...Anca Erkek Evlat İstemeyi Bilirsin...

Erkeksin ya...Anca Bana Kilo Aldın Demeyi Bilirsin...

Erkeksin Ya...Göbeğin Önde Sen Arkada Gidersin...

Erkeksin Ya...Komşu Kadına Bakmayı Marifet Sayarsın...

Erkeksin Ya...Çocukları Kursa Sen Götür Demeyi Bilirsin...

Erkeksin Ya...Bütün Tamiratlar Bitince Ortaya Çıkmayı Bilirsin...

Erkeksin Ya...Bir Saçımı Okşamayı Bilmezsin...

Ekeksin Ya.... Haftasonları Anca Geç Kalkmayı Bilirsin...

Erkeksin Ya... Anca Spora Gitme Oran Buran Gözüküyor Demeyi Bilirsin...

Erkeksin Ya..Anca Annemler Geliyor Kalk Yemek Yap Demeyi Bilirsin...

Erkeksin Ya!.. Çantam Çok Ağır Taşıda Bir İşe Yara...

Erkeksin Ya... Bir Özür Dilerim Demeyi Bilmezsin...

Erkeksin Ya...Anca Hööyyytttt Diyerek Sorunları Çözmeyi Bilirsin...

Erkeksin Ya...Yatağın Sol Tarafında Hep Sen Yatarsın...

Erkeksin Ya...Kafan Sadece Tek Bir Şeye Çalışır...

Erkeksin Ya...

Hadi Devam Edin Kızlar...

Anette

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder