28 Mart 2013

Çiftler Arasında Kavgaya Sebep Olan 50 Neden…



Geçen gün 3000 çift üzerinde yapılan bir araştırma dikkatimi çekti. Araştırmanın konusu çiftlerin en çok hangi konular üzerine kavga ettiğiyle ilgiliydi. Araştırma sonuçları; ne bana, ne de birçok okuyanıma hitap etti…  Ama bu arada şöyle bir şey oldu; herkes bana özelden kavga konularımız şunlar diye mesaj atmaya başladı. Bende onları derleyip kendi sonuçlarımı oluşturdum…

İlişkimiz ne zaman ciddiye dönecek?

Ne zaman evlenicez?

Nerde oturucaz?

Evi hangi renklerde döşeyeceğiz?

Kaç çocuk istiyorsun?

Çalışmamı mı istiyorsun?

Televizyonun kumandasını versene!

Gene mi bu diziyi seyredeceğiz?

Maça gitmek zorunda mısın?

Benden habersiz arkadaşlarını mı çağırdın?

Benden habersiz aileni mi çağırdın?

Yeter artık facebook’a girme !

Yeter artık bilgisayarda oyun oynama!

Arkadaşlarınla dışarı çıkamazsın!

Çok para harcıyorsun!

O kadar alışveriş yapmak zorunda mıydın?

Bu bayramda da mı evde oturucaz?

Tatile gene senin istediğin yere mi gidilecek?

O eteğin boyu kısa değil !

Tuvalet kapağını indirmeyi artık öğren !

Yatağın sol tarafına ben yatmak istiyorum !

Dişlerini fırçaladıktan sonra lavaboyu temizlemeyi unutma!

Bu akşam da mı başın ağrıyor!

Artık arkadaş gibi olduk valla!

Kalk kendi suyunu kendin al!

Çocukların ödevini de bu akşam sen yaptır!

Telefonda çok konuşuyorsun!

Çok kıskançsın!

O adam kimdi?

O kadın kimdi?

Tuvalete giderken niye telefonunu yanına alıyorsun

Sana anlattıklarımı başkalarına anlatıp durma!

Bu hafta sonu da çocukları kurslara sen götür!

Artık seni görünce heyecanlanmıyorum!

Saçımı boyattım ve farketmedin bile!

Kalk, çocuğu sen sustur!

Çok konuşuyorsun!

Futbol seyretmenden bıktım!

Hiçbir yere gitmiyoruz. Hep evde oturuyoruz!

Harcamalarına biraz dikkat et!

Gene arabayı mı çarptın!

Gene kime mesaj atıyorsun!

Telefonun şarjı niye hep bitik!

Yıldönümümüzü unuttun!

Doğum günümü unuttun!

Senden bıktım!

Dudaklarını şapırdatmadan yemek ye!

Çok pasaklısın!

Git evi topla biraz!

Dekolte giyme!

Her şet çok rutin, boğuluyor gibiyim. Çok sıkıldım!

Evet liste daha uzayıp gidiyor ama top 47 bunlar… Unutmamamız gereken; kavga etmek ilişkinin sonu değildir, hiç kavga etmemekte çok mutlu bir ilişkinin göstergesi değildir. İlişkide önemli olan; canımızı sıkan şeyleri karşı tarafa samimiyetle ve tatlılıkla aktarmak ve arkasından da herkesin kendini biraz törpülemesidir…

Sağlıcakla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder