29 Mart 2013

Nerede yaşadığın kaç paran olduğu beni ilgilendirmiyor bitkin veyaralı, keder dolu ve umutsuz bir geceden uyanıp kendin içingerekenleri yapabildiğini bilmek istiyorum.



Yaşamak için ne yaptığın beni ilgilendirmiyor, ne için kıvrandığını, kalbinin özlemine kavuşabilmek için hayal etme cesaretinin olduğunu bilmek istiyorum,
... Yaşın önemli değil, sevgin, hayallerin ve yaşam serüvenin uğruna gerektiğinde bir aptal gibi görünebildiğini bilmek istiyorum.
Ayını çevreleyen yıldızlar beni ilgilendirmiyor içindeki acının tam ortasına dokunabildiğini yaşamın ihanetlerinden ders alabildiğini, üzülme korkusundan sıyrılabildiğini bilmek istiyorum.
Saklamaya, değiştirmeye veya çözmeye uğraşmadan acılarımıza katlanabildiğini görmek istiyorum.
Sevinçlerimizi paylaşıp, vahşi hayatla dans edebildiğini bu coşkunun, pervasızca, gerçekliğine bakmadan insan olmanın sınırlamalarını anımsamadan saçının tellerinden ayağının ucuna kadar içini doldurabildiğini bilmek istiyorum.
Bana anlattıklarının doğruluğu önemli değil, kendine dürüst olmak adına, başkalarını hayal kırıklığına uğratmadığını, kendi ruhun ihanet etmeden, ihanetin ağırlığına dayanabildiğini bilmek istiyorum.
İnançlı ve sadık olduğunu her geçen gün sevimli olmasa da yaşamını kaynak aldığın bu güzelliği görebildiğini bilmek istiyorum.
Yanlışlarımız ile yaşayabildiğini, hala bir gölün kıyısında durup, gümüş dolunaylara Evet! diye bağırabildiğini bilmek istiyorum.
Nerede yaşadığın kaç paran olduğu beni ilgilendirmiyor bitkin ve yaralı, keder dolu ve umutsuz bir geceden uyanıp kendin için gerekenleri yapabildiğini bilmek istiyorum.
Kim olduğun, buraya nasıl geldiğin ilgilendirmiyor beni ateşin ortasında benimle durup, geri çekilmediğini bilmek istiyorum.
Nerede kiminle ne çalıştığın beni ilgilendirmiyor her şeyden ümidini kestiğinde seni ayakta tutan gücü bilmek istiyorum.
Boş zamanlarda kendinle yalnız olabildiğini, bu birliktelikten mutluluk duyduğunu bilmek istiyorum..

"Oriah Mountain Dreamer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder