19 Nisan 2013

Bazen durup düşünüyorum geçmişi, ne kadar çok olaylar yaşamışızhayatta , kırgınlıklar, iflaslar, ayrılıklar, üzüntüler, ihanetler,gözyaşları.





Bazen durup düşünüyorum geçmişi, ne kadar çok olaylar yaşamışız hayatta , kırgınlıklar, iflaslar, ayrılıklar, üzüntüler, ihanetler, gözyaşları. Bunlar uyanışın çalar saatiydi her ne kadarda geç anlasak....

Şems i Tebriz'i nın dediği gibi, ne korkuyorsun hayatının altı üstüne gelecek diye, nerden biliyorsun altının üstünden daha iyi olmadığını, şükürler olsun ki hayatımın altı üstüne geldi ve ikinci bir hayat yaşıyorum, hayatımda neler yaşadığımı ve en azından düze nasıl çıktığımı Evrenin İlahi Dili kitabında sevgiyle paylaştım , niyet ediyorum siz ve sevdikleriniz mucizelerle şifalanın - Hayırlı Cumalar ve Mucizelerle Dolu haftasonu yaşıyalım

Bülent Gardiyanoğlu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder