17 Nisan 2013

Mutlaka oku çok güzel !!! ♥


Karıkoca birlikte tatile çıkarlar.Gittikleri yerde kamp kurarlar. Tatillerini ikinci gününün akşamı güzel yemek yiyip uykuya dalarlar. Birkaç saat sonra kadın uyanır ve kocasını uyandırır. Adam uyku sersemidir;güzel bir rüyadan uyandırıldığı için de biraz kızgındır: ''Ne oldu? Ne istiyorsun?'' diye sorar:

''Yukarıya bak ve bana ne gördüğünü söyle.'' Adam gökyüzüne bakar ve cevap verir: ''Bunun için mi uyandırdın beni? Baktım işte. Bir sürü yıldız, ışıl ışıl parlayan milyonlarca yıldız.'' Karısı tekrar sorar:''Peki bu neyi gösteriyor?'' Artık iyice uykusu kaçan adam biraz düşünür ve cevap verir: ''Teolojik olarak Allah'ın kudretini ve kendi acizliğimizi görüyorum.

Felsefi olarak, evrenin sonsuzluğunu ve onun karşısındaki önemsizliğimizi görüyorum. Astronomik olarak galaksilerin, yıldızların, gezegenlerin varlığını görüyorum. Yıldızların konumuna bakarak saatin 3 olduğunu görüyorum. Meteorolojik olarak da bugün havanın çok güzel olduğunu görüyorum. Niye sordun bunu bana?

Sana neyi gösteriyor? -Necati çadırımızı çalmışlar!... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder