15 Ekim 2010

isteklerim olunca niye ürküyorum?... Siz ne yapıyorsunuz?...

İsteklerim,  dileklerim, düşüncelerim gerçekleşince niye korkuyorum? Bilmiyorum... Bir suçluluk suçluluktan ziyade beni bir endişe duygusu kaplıyor. Hatta ürküyorum...

 Öyle her istediğim falan olmuyor zaten. İsteklerim olmayınca olsunlar diye deli gibi uğraşıyorum, kapıları tırmalıyorum, gece gündüz ne yapabilirim diye düşünüyorum. Ağlıyorum. Yardım istiyorum. Her yolu, sonuna kadar hatta dibine kadar deniyorum. Debeleniyorum. Kabullenemiyorum. Bırakıyorum isteğimi, bıraktım diyorum. Geri geliyor. Yine bırakıyorum, yine geri geliyor. Dövünüyorum. Gene tırmalıyorum. Pozitif düşünceyle oldu gibi düşünüyorum. Gene olmuyor. Çaresiz kabulleniyorum. İçimde izi kalıyor. Her hatırladığımda tekrar denemeliyim mi duygusu alevleniyor. Bir karamboldur gidiyor.

Bunun tam tersi durumdaysa isteğim oluyor. Ve o kadar çırpınarak, uğraşarak elde ettiğim şey ya beni mutlu etmiyor. Ya da gerçekten mutlu ediyorsa bu sefer mutluluktan dolayı ürküyorum.

Bu kadar gel-gitler içinde bir şey isteyince ödüm kopuyor. İsteğim olsa da sorun, olmasa da sorun.

Bu sizler de nasıl çok merak ediyorum. Haydi beni yanıtlayın lütfen...

Sağlıcakla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder