8 Haziran 2011

Mozart'ın Türk Marşı...

http://youtu.be/SazUoK1vVMQ

5 yorum:

  1. Sevdiğim klasiklerden biriydi... Ama biliyorsun klasikleri hafızada tutma konusunda özürlüyüm ben. Senin sayende bir tanesini bulmuştuk hani Anet... Bak şimdi de geldi bir melodi aklıma ama kimin eseriydi, adı neydi imkansız hatırlayamıyorum. Ancak tesadüf eder de duyarsam "hah işte bu" diyebilirim. Ama onu her duyduğumda çocukluk anılarımdan bir kısmı canlanıverir hemen... O günlere dönerim. İşte böyle uyuz biriyim ben (Aramızda kalsın kimseye söyleme :) )

    YanıtlaSil
  2. hatırlarsan haber verde... çalayım çocukluğun için... sırf onun hatırına... senin diğil :)))

    YanıtlaSil
  3. Aslında o anıları yazacaktım (belki ipucu olur niyetine) ama baktım uzun olacak... Sonra o anılar ilgili diğer anıları da tetikledi. Onları yazmazsam da olmazdı. Yine böyle lafını ettiğim ama detayını vermediğim "zakkum" konusu vardı çocukluğumla alakalı... İşte bu ikisini bir yazıda birleştirip de aktarırım belki sana. Kim bilir yayınlarsın belki sen de çocukluğum hatırına
    :)

    YanıtlaSil
  4. eee çocukluğunu anlatan yazını bekliyorum haberin olaaa

    YanıtlaSil
  5. Emir telakki ediyorum efendim... Ama bildiğiniz üzre mızmızım biraz :)

    YanıtlaSil