10 Temmuz 2011

Bilmiş oldunuz...

 



Bundan yıllar önce bir gece uykum kaçıyor ve radyoyu dinlemeye başlıyorum… Bir kanalda sevdiğim tarzda parçalar çalmaya başlayınca takılıp kalıyorum… Sunucu bir telefon numarası vererek bundan sonra çalacağı şarkıyı bilenlerin kendisini aramasını istiyor… Ben de büyük bir merakla bir sonraki şarkıyı beklemeye başlıyorum… Ve evettt biliyorum çalan şarkıyı… Hemen telefona sarılıyorum… Birkaç denemeden sonra telefon düşüyor… Programa başlamadan önce size adınızı soyadınızı telefonunuzu soran biri çıkıyor… Aklı başında konuşabiliyor mu, canlı yayında saçmalar da başımıza iş alırmıyız  hesabı bir ön kontrolden geçiyorum… Arkasından sunucuya bağlıyorlar… Ufak bir sohbetten sonra cevabı söylüyorum… Vee evvettt cevap doğru… Ben büyük bir sevinç içindeyim… Ve sunucuya soruyorum…

 

‘Ne kazandım diye?’ ... Adamın cevabı bana aynen şu oluyor…

‘Bilmiş oldunuz’ … Bende bir dumur olayı söz konusu oluyor tabi…

‘Yani ne falan diye’ mırıldanıyorum…

Ve ‘evet’ diyor adam…

‘Bilmiş oldunuz’… 

 O günden sonra hayatımda ne zaman bir şey bilsem ‘ ohh ne güzel bilmiş oldum’ deyip gülüyorum…  

Sağlıcakla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder