6 Temmuz 2011

çocuğun biri " Ne güzel birgün" dedi diğeri " Yarın dahada güzel olacak" diye cevap verdi

 

İki çocuk keyifle bahçede kimsenin anlamayacağı sadece aralarında konuşabilecekl...eri özel bir dil keşfetme oyunu oynuyorlardı
_Brif braf dedi birincisi
_Braf brof diye yanıtladı diğeri ve gülmekten kırıldılar.
birinci katın balkonunda gazete okuyan halim selim yaşlı bir bey vardı ve tam karşıda yüzünü pencereye dayamış biraz huysuz görünüşlü yaşlı bir kadın;
_Ne budala şeyler şu çocuklar dedi
Yaşlı adam aynı fikirde değildi;
_Ben hiç öyle düşünmüyorum
_Bana konuştuklarını anladığınızı söylemeyeceksiniz herhalde.
_Bilakis hepsini anladım çocuğun biri " Ne güzel birgün" dedi diğeri " Yarın dahada güzel olacak" diye cevap verdi
Kadın burnunu kıvırdı ama karşılık vermedi çünkü tam o anda çocuklar oyunlarına başlamışlardı.
_Maraski barabaski pippirimoski" dedi biri
_Buruf diye yanıtladı öteki ve katılırcasına güldüler yeniden.
_Şimdide anladınızmı yoksa konuştuklarını " dedi kadın öfkeyle
_Evet tabiki anladım diye yanıt verdi adam gülümseyerek.
_Birincisi " iyiki hayattayız"ikinciside " evet harika"dedi_
Gerçekten de harikamı ?diye sordu kadın ısrarla
_Brif Bruf Braf oldu adamın yanıtı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder