31 Ekim 2011

Yanından geçtiğin her şeye sanki ilk defa bakar gibi bak...

 


Yanından geçtiğin her şeye sanki ilk defa bakar gibi bak.Bunu sürekli bir davranış haline getir.Her şeye sanki ilk defaymış gibi dokun.Ne olacak?Bunu yapabildiğinde geçmişinden kurtulacaksın.Yük,fazlalık,kir,birikmiş tecrübeler...Hepsinden kurtulmuş olacaksın.


Kendini her an geçmişten sıyır.Seninle birlikte olmasına izin verme.Onun seninle birlikte taşınmasına izin verme.Onu geride bırak.


Her şeye sanki ilk defaymış gibi bak.Bu gemişi silip atmana yardımcı olabilecek mükemmel bir tekniktir.O zaman sürekli şimdiki zamanda olacaksın.Ve zamanla şimdiki zaman için büyük bir güven geliştireceksin.O zaman her şey yeni olacak.


OSHO

5 yorum:

  1. Köksüz bir ağaç gibi mi yani :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi face'deki yorumuna baktım. Gerçekten doğruydu söylediklerin. Osho senden, benden ve normal herhangi bir insandan hiç de akıllı değil bence... İşte bu yazıda da güzel bir başlangıç yapmış diyordum kendi kendime. Ama sonrasında saçmalamış. Tefekkür adamı dediğin az sözle çok şey anlatır. Osho ise içi boş kocaman laflar ediyor çoğu zaman. (Bence)
    Sevgiyle :)

    YanıtlaSil
  3. bazen evet. köklerinden kurtulmak isteyebilirsin. ağırlaştığını hissettiğinde daraldığını, sıkıştığını hissettiğinde kullanılabilir güzel bir teknik bence. ama evet her zaman değil. doğru yer ve zamanda kullanırsan çok faydalı olabilir. :) s.a. sadi abi burda da buldum seni :):) artık ancak netten takip edibiliyorum..:)

    YanıtlaSil
  4. Aleyküm selam da... Kaçıncı Murat'sın kardeş bilemedim :) Kara Murat mısın yoksa :)

    YanıtlaSil
  5. evet kara murat . :).

    YanıtlaSil