18 Kasım 2011

Aşk'a ayıp olmasın diye hala sendeyim

 
Deniz eğildi kulağına Martının.. "Yapma" dedi ve ekledi; "Maviliğime aldanıp dal...ma sularıma, balık yaşamıyor içimde artık."

Tebessüm etti Martı... "Sadece balık için mi dalıyorum sanıyorsun maviliğine?"...

 'Ya neden?' diye sordu Deniz.. Sen ve ben dedi Martı; bir çok aşığın fotoğraflarında aynı karede yer alıyoruz. Bir çok ayrılanın sakladığı resimlerde de..

Balık yok diye seni terketsem, o fotoğrafları da terk etmiş olmaz mıyım? "

Ben açlığa ayıp olmasın diye değil, Aşk'a ayıp olmasın diye hala sendeyim

1 yorum:

  1. Üzülmeyin be martılar! ..
    Hayıflanmayın; olmadı diye anlayanınız hala
    Bak ben anladım işte…
    Hem de ilk görüşte daha

    Gördüm;
    Gözünüz tok
    Ama gönlünüz aç…
    Bu süzülüp süzülüp dalmalar;
    Ne parmak kadar bir balık…
    Ne de kursağınızın hasreti bir lokma için
    Bu süzülüp süzülüp dalmalar…
    Anladım;
    Hep Marmara’yı öpmek için

    YanıtlaSil