25 Kasım 2011

Ne üzerine basılan dünyevi bir halıyım ne de dünyevi bir mücevher ...

Mevlana - Ben kimim
Tanrıya hürmet eden insan Bu suretle niçin düşünürsün

Ağırbaşlılığa döndüm yüzümü, Ben ne müslümanım,ne hinduyum,

Ne hristiyan Ne Zerdüşt ne de Yahudi.

Ne batının yanındayım ne Doğunun

Ne Okyanusunum ne de Yeryüzünden çirkin bir yaratık

Ne doğal bir mucizeyim Ne de ötedeki yıldızlardanım.

Ne toz tanesiyim ne de solunan hava

Ne damardaki suyum ne de ateşden vucüt buldum

Ne üzerine basılan dünyevi bir halıyım ne de dünyevi bir mücevher

Ne kainata hapsoldum ne de göklerin saltanatına.

Ne ataların vaatleriyim ne de geleceğin kahini

Ne cehennem azabıyım ne de Cennetin zevki Ne Ademin ne de havvanın soyundanım

Ne de cennetle ilgili yalandan inanan bir dünyadanım.

Yerim yok Yüzüm yok Vücudum ve Ruhum yok İlahi bir bütünüm de yok.

Neşeli kahkahaların ikiliğini saf dışı ettim

Buradaki ahengi gördüm Bundan sonra ahenk hangi şarkıyı söylediğimdir.

Ahenk ne konuştuğumdur Ahenk ne bildiğimdir ve neyi araştırdığımdır.

Aşkın kadehinden sarhoşum

Yukardaki ve aşağıdaki iki dünyayı da kaybettim.

Bana gelen tek kader güçlü bir dilenciliktir. Bütün hayatım boyunca şayet bir kez adını unutursam

Böyle bir an için ,pişmanlığımdan,ömrümü verirdim.

Sevgili hocam Şems Tebriz Bu dünyada aşkla sarhoşum Aşk yolu kolay bir yol değil.

Yıkılmışım, Batmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder