26 Aralık 2011

''Ben bu durumda bütünün hayrı için ne yapabilirim?''

Kendi ihtiyaçlarınız ve arzularınızla ilgili farkındalığınızı şu sorulmayan soruya çevirdiğinizde, belki de;''Ben bu durumda bütünün hayrı için ne yapabilirim?'' diye sorduğunuzda, bilinciniz de gelişir.

 

Bir çok insan ise genelde her durumda şu soruyu sorar;''Burada benim için ne var?'' veya ''Ben bundan ne elde edeceğim?''. Yani hemen hemen hepimiz kendi arzularımız, dileklerimiz kişisel fantezilerimizle daha çok ilgileniriz. Pek çoğumuz kendi çıkarı peşindedir.

Ama ''Ben bu durumda bütünün hayrı için ne yapabilirim?'' diye sorduğunda perspektif çarpıcı biçimde değişir. Çünkü şimdi, sadece kendi bireysel ihtiyaçlarımıza odaklanıp onlara daralmak yerine , hayatın bir çok formla kendini ifade edişini kapsayacak şekilde kendinizi farkındalıkla genişletmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder