29 Aralık 2011

Olay bir üniversitede, profesör ve bir öğrenci arasında geçer.

 Olay bir üniversitede, profesör ve bir öğrenci arasında geçer. Öğrenci yemekhanede boş yer bulamadığı için profesörün yanına oturur. Profesör bu durumu kabullenemez ve çocuğa; - öküzlerle kuşlar bir arada oturamaz, der.

Öğrenci hiç bozuntuya vermeden; -o zaman ben uçayım, diye kalkar. Profesör durumu içine sindiremeyince öğrencinin sınavından kalması için elinden geleni yapar. Fakat öğrenci soruları eksiksiz cevaplandırır.

Bunun üzerine profesör; - sana bir soru sorucum, der. — yolda karşına iki kese çıktı birinde akıl diğerinde para var. Hangisini alırdın? Der. Öğrenci; - parayı alırdım. Deyince profesör; -ben aklı alırdım, der.

Öğrenci karşılık verir; - doğaldır insan neye ihtiyacı olursa onu alır

Çıldırmak üzere olan profesör öğrencinin sınav kâğıdına büyük harflerle 'ÖKÜZ' yazar. Öğrenciye verir. Odadan çıkan öğrenci bir kaç dakka sonra gelip seslenir; - hocam imzanızı atmışsınız ama notum nerede, der!!!:))))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder