28 Ocak 2012

7 yıldır en sevdiğim çiçeği öğrenemedi öküz...

7 yorum:

  1. sözüm meclisten dışarıdır keloğlanım...

    YanıtlaSil
  2. Sen beni kıracak birşey yapmazsın hiç bilmez miyim Anette'im... Hem ben de senin en çok kır çiçeklerini sevdiğini hiç mi hiç unutmam.

    YanıtlaSil
  3. düşün ki bahar gelmiş...etraf kırçiçekleriyle bezenmiş... çiçek kokuları etrafa yayılmaya başlamış... elimizde piknik sepetimizle çayırlara yayılmışız... yaşamak böyle bir şey olsa gerek...

    YanıtlaSil
  4. ama sakın koparma onları olur mu? her canlı sadece kendi yerinde güzeldir...

    YanıtlaSil
  5. Güzel olduğun kadar da hassas kalplisin... İnce ruhlusun benim biriciğim. Ben Pembe Gözlüm'ün ruhunu da yüreğini de çoook seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. canımsın... kıyamam ben hiç bir canlıya.. karıncalara basmıyayım diye yere baka baka yürürüm ben:) benim zevkim için çiçeklerin koparılmasını, canlarını kaybetmelrini nasıl isterim, ben giderim onalrı görmeye kırlara... kır çiçekleri anca kırda güzeldir...

    YanıtlaSil