18 Ocak 2012

Kusurlarımı seviyorum !

Hoplaya zıplaya yürümeyi.. Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı ...

Canım sıkıldığında avaz avaz bağırmayı ...

Bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı ...

Sosyalliğimi ..

Kızınca küsmeyi .. Sinirimi sonuna kadar çıkarmayı ...

Heycanlarımı seviyorum ...

Normal olmamayı seviyorummmm...

Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı ...

Gezmeyi, dolaşmayı, yağmurda yürümeyi..

Çalışkanlığımı... Mücadeleciliğimi...

İnsanları sevmeyi,onlara değer vermeyi... Yani hayatı seviyorum ...

İYiki varım ..

İyiki ben benim !

Ne mutlu ki mükemmel değilim.. Ben benim!

Benden bitane daha yok !

Seven sevsin, sevmeyen kendini sevsin !

1 yorum:

  1. İyi ki varsın...
    İyi ki sen sensin...
    Senin gibi 1 tane zaten olamazdı...
    Seni sevmeyen ölsün :)

    YanıtlaSil