22 Ocak 2012

Limon suyu ve sarımsak mucizesi bunu yılda bir kez mutlaka yapın...

 


Özellikle Rus doktorların tavsiye ettiği kalp ve damar hastalıkları reçetesi mucizevi sonuçlar veriyor. Bitkilerle doğal tedavi yöntemine son derece önem veren Rus tıp dünyas...ı, bu formülü yüzlerce yıldır kullanıyor ve son derece başarılı sonuçlar elde ediyor. Limon suyu ve sarımsakla yapılan karışım, damar sertlikleri, damar yağlanması, damar tıkanıklıkları ve tansiyon gibi sorunları kalıcı olarak ortadan kaldırıyor. Türkiye'deki bazı doktorlar da hastalarına bu formülü öneriyor.


EVİNİZDE KENDİNİZ YAPABİLİRSİNİZ

 - 2 Litre hiç su katılmamış sıkılmış limon suyu

 - 40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak

 - Ağzı sıkı kapanan koyu renkli bir kavanoz (2 litrelik pet şişeler de kullanılabilir)


HAZIRLANIŞI 2 Litrelik kavanoz ya da pet şişeyi dolduracak kadar limon satın alın. Limonların suyunu iyice sıkıp şişeye doldurun. Soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp şişenin kapağını sıkıca kapatın. 25 gün boyunca normal ılık bir yerde tutun ve her gün birkaç kez çalkalayın. Yaklaşık 25 gün sonra sarımsakların limon suyunun içinde eridiğini göreceksiniz. 25 gün sonra hazır hale gelen karışımdan her sabah kahvaltıdan yarım saat önce yarım çay bardağı için. Bunu hergün düzenli olarak ve mümkünse aynı saatte yapın. Bu karışımın içine asla başka bir madde (şeker, tuz, tatlandırıcı vs. katmayın)

FAYDALARI

1- Tüm damar iltihaplarını (vasküler) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2- Kolesterol ve lipidi düşürüyor, zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor (bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor.), vücuttaki şeker oranını dengeliyor, pankreasin yenilemesini sağlıyor.

 3- Böbrek ve safra taşlarını eritiyor, idrar söktürüyor, vücuttaki şişkinliği yok ediyor ve dokularda ödem oluşmasını engelliyor.

 4- Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.

5- Tüm romatizmal iltihabi önleyor, her tür romatizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem yüzeylerinin yenilenmesini sağlıyor ve her türlü ağrıyı kesiyor.

 6- Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerini yeniliyor, sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri-refleks hızını artırıyor, felç ve inme riskini azaltıyor.

7- Vücudun bağışıklık sistemini son derece mükemmel hale getiriyor ve her türlü alerjiyi, özellikle de damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden engelliyor. Kanser oluşumlarına karşı tüm vücudu koruyor. —


Not: Kullanmadan önce mutlaka doktorunuza danışınız..

53 yorum:

  1. doktora danışacağımıza göre, %100 kanıtlanmış değil demekki :)

    YanıtlaSil
  2. Kullanmadan önce doktora danışacağımıza göre, %100 kanıtlanmış değil demekki :)

    YanıtlaSil
  3. hiç bir şey % 100 değildir ve her bünyenin geçmişi farklıdır... herhangi bir şey içmeden önce daima sizin bünyenizi tanıyan bir doktora danışmakta fayda vardır

    YanıtlaSil
  4. ben bunu hazırladım ama sarmısaklar ilk günkü gibi duruyor erimedi sarmısaklar 27 gün oldu

    YanıtlaSil
  5. sarımsakları iyice ezmeniz gerekiyor, ezmeyip bütün olarak atmışsanız erimez...

    YanıtlaSil
  6. BEN KULLANIYORUM GÜZEL BAYAĞI FAYDALI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM

    YanıtlaSil
  7. Yapmayı düşünüyorum ama her sabah sarmısakokan biri olarak işe giden biri olma düşüncesi kafama takılıyor. Kokuyor mu 25 gün sonra?

    YanıtlaSil
  8. sarmısak kokusu olmuyoki yada gece yatarken içmek daha iyi olur

    YanıtlaSil
  9. Bunu doktorların kendisi de tavsiye ediyor. Beni kalp krizinde ölmekten kurtardı, eşimi anjiyodan.

    YanıtlaSil
  10. Oldukça yaşlı bir büyüğümüz kalp ameliyatı olamadı,olması riskliydi;Bu sayede tedavi oldu. nasip olursa bende kullanacağım.

    YanıtlaSil
  11. BURDA YAŞLI BİR AMCA VARDI KALP AMALİYATI OLMASI GEREKİYOMUŞ DOKTORLAR AMALİYAT SENİN İÇİN RİKSLİ OLUR OLMA DEMİŞLER DİNLEMEMİŞ ADAM MASADA KALDI RAHMETLİ OLDU ÇOKTA İYİ BİR İNSANDI

    YanıtlaSil
  12. osmananli@hotmail.com23 Ekim 2012 15:51

    OSMAN:...
    Ben Mecburiyettten bu ilacı da kullanmak zorunda kaldım iyiki kullandım varis sorunum vardı
    ayrıca romatizmam da vardı 5. günümdeyim faydasını görmeye başladım çok şükür herkese taysiye ediyorum saygılar

    YanıtlaSil
  13. bende yaptım bir dostuma ama daha kullanmadı inşallah faydasını görür.

    YanıtlaSil
  14. iskembe corbasindan soz ediyorsunuz galiba. sarimsagi ezip limon suyuna koyuyorlar, bir ay boyunca mutfakta duruyordur belki bazi corbacilarda.

    YanıtlaSil
  15. ALLAH rızası için limon ve sarımsak karışımını kullanan varsa faydasını bulan cevap yazsın bende kullanmak istiyorum.narin

    YanıtlaSil
  16. ben as iltihablı romatızma hastasıydım bu nu kullandım hıcbırseyım kalmadı allaha sukur

    YanıtlaSil
  17. kaptan kardesım allah ıcın gerı don bana bende as hastasıyım oluyorum agrıdan yurumekte bıle gucluk cekıyorum ben yaptım ayın 28 ıcmeye baslıcam faydasını gorurmuyum

    YanıtlaSil
  18. Alpagut Selim21 Ocak 2013 19:47

    hiç kimse hiçbir şeye garanti veremez.şifa Allah'tandır.siz yapın ve şifayı Allahtan bekleyin.eğer yiyecek ekmeğiniz varsa limon sarımsak vesile olur iyileşirsiniz.eğer yoksa ne yaparsanız yapın fayda etmez.deneyin ve şifayı Allahtan bekleyin.hiç bir hastalık yoktur ki şifası olmasın.inşaallah tüm hastalar şifa bulur kardeşlerim.ayrıca,limon sarımsak karışımını bende kullanmaya başladım.

    YanıtlaSil
  19. Bu karisimi uyguladim bir sorunum oldugundan degil ne yarari oldu onu da bilmiyorum icerken sarmisak kokusunu rahatsiz edici buldum ama son damlasina kadar vazgecmedim

    YanıtlaSil
  20. büşracık önerilerimi dikkate alın :)5 Şubat 2013 12:36

    ben yapdım midemdeki ülser için çok şükür faydasını gördüm birde şunu farkkettim yüzümdeki sivilceler tamamen yok oldu ve terlediğinde kötü kokarsın ya ne kadar terlesemde hiç kötü kokmuyordu yaptığım içmeye başlamama grip vesile oldu 20ci gündeydi açtım içtim faydasını görürmüyüm diye 2 güne hiç bir şeyim kalmadı grip olursanız bu karışımı için hatta küçük bi kavonaza ilaç niyetine yapın buzdolabında saklayın grip oldunuz mu için çok faydasını görceksiniz.

    YanıtlaSil
  21. tekinorkestra7 Şubat 2013 11:30

    merhaba arkadaşlar cenabı hak herkezin şifasının versin bendede hiç bitmeyen bolgam sorunu var 1996.da sigarayı bıraktım ancak sigaranın kalıntıları beni bırakmadı müzisyenlik yapıyorum şarkıyı okurken öyle bi göliyoki balgam utancımdan delik olsa gircem bu uygulamayı balgam için kullanan varsa lütfen cevap ( not sigara selam verilecek bir dost değildir bırakmak isteyenlere hayırlı yolculuklar yolun ucucnda sağlığınız ve geri dönüşümde bekleyen çöpe attığınız paralarınız var saygılar)

    YanıtlaSil
  22. merhaba narin benim bir arekadaşda kullanmış ve memnun kalmış banada o tavsiye ettiği için araştırıyordum kendisi aynı zamanda badi salonunda hocamızdır.

    YanıtlaSil
  23. tansiyon ilacı kullananların içmesinde bir sakınca varmı acaba

    YanıtlaSil
  24. doktorunuza sormanızda fayda var

    YanıtlaSil
  25. sizi bilmem bünye n
    meselesini bilmem ve kim ne derse desin ben yaşadığımı ve gördüğümü yazarım inşallah birilerinin acaba düşüncesine yardımcı olursam ne mutlu bana ben bu karışımı yaptım ve içtim ilk 4 gün içtim ondan sonra ne faydası olurki deyip geri kalanı döktüm of daha sonraları bir şeyin farkına vardım hayatım boyunca yaşadığım benim için doğal olan el ve ayak uyuşmalarının yok olduğunu gördüm başka ne işe yaradığı konusunda deneyimim yok ama gerçek bir damar açıcı bunu yaşadım ve eğer damarları açıyorsa diğer hastalıklara da faydası olabilir en azından organlara enerji akışı düzenli olur saygılarımla bu arada bunun imalatçısı değilim bunu evinizde kendiniz yapacaksınız 3.5 liraya süper bir ilaç koku konusunda inanın kimse bana bişi demedi demekki kokmuyor zaten limon kokuları absorbe ediyor sonucunda sağlık varsa bırakın 20 gün koksun yafucunda sağlık var

    YanıtlaSil
  26. sarımsak ve limon karışımını ben önceki yıl yapıp kullanmıştım ve 496 olan kolestrolüm 190lara düştü ve faydasını gördüm,ama bunun yanında haftanın her günü sabahları 1 saat kadarda yürüdüm ve şimdi tekrar yaptım ve kullanıyorum.salih(yaşım 55)

    YanıtlaSil
  27. valla bende bu gün duydum..bu karışımın bukadar faydası varsa yapmalıyım dedim...

    YanıtlaSil
  28. ben karışımı yaptım 2 ay önce aç karnına kullandım bayağı faydasını gördüm zindelik verdi ama kullanmadan önce herhangibir rahatsızlığı olanlar doktorlarına bir danışsınlar saygılarımla...

    YanıtlaSil
  29. Alpagut Selim12 Mart 2013 14:03

    BU KARIŞIMI KULLANMAYA KARAR VERENLER,TANSİYON İLAÇLARINI KULLANMANIZA GEREK YOK.ÇÜNKÜ TANSİYONU DA,KOLESTEROLÜ DE DÜZENLİYOR.BESMELE ÇEKİN,ŞİFA SENDEN YA RAB DEYİN VE İÇMEYE DEVAM EDİN.SONRASINI ALLAH'TAN MURAT EDİNİN VE SAKIN UMUTSUZLUĞA KAPILMAYIN.ÇÜNKÜ O'NDAN UMUT KESİLMEZ.

    YanıtlaSil
  30. nasıl kullanılacağı hakkında bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  31. ZAYIFLAYAN VARMI

    YanıtlaSil
  32. bypass olanlar kullanabilirrmi

    YanıtlaSil
  33. doktorunuza sormakta fayda var...iyi günler

    YanıtlaSil
  34. kimyasal ürün değil kardeşim zten içsen ölmezsin baktın durumu etkiliyor bırakırsın denemekte yarar var.herkese acil şifa olsun.öncelikle ALLAH'a yönelmeliyiz.

    YanıtlaSil
  35. hiç düşünmeyin ben 3 yıldır bunu yapıyorum çok şükür tansiyonumun 7.12 ve bazen 8.13 'ün üzerine çıktığı çok nadir oluyor.

    YanıtlaSil
  36. benimde eşim kullanıyordu baktımki gün gittikçe hem zayıflıyor hemde gençleşiyor bende içmeye başladım herşeyden önce astım olduğundan merdiven çıkamıyordum 10 gün olmasına rağmen çok rahat merdiven çıkabiliyorum tansiyonumda normale geçti tafsiye ederim rabbim herkese şifa versin

    YanıtlaSil
  37. ben songül şeker hastalarına iyi gelirmi acaba

    YanıtlaSil
  38. doktorunuza sorarsanız daha doğru olur..iyi günler

    YanıtlaSil
  39. mrb ben bu karışımı yaptım 25 gün doldu ve bugn içmeye başladım ama bozulmuş gibi kokuyo acaba genelde mi böyle kokuyo yoksa ben mi yanlış bişey yaptım :(

    YanıtlaSil
  40. mehmet yılmaz7 Nisan 2013 01:27

    ben karışımı 2 adet cam konserve şişesine hazırladım bu karışımı yaptım ve bugün bitti ve halen aynı kilomda yım lütfen yoromlarınızı bekliyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  41. ben yüksek tansiyon için kullanıyorum ..tansiyonm çok yüksek bugüne kadar en düşük 17 12 çıktı en yüksek 20 13 çıktı.. ne kadar zamn sonra düşmeye başlar bilgisi olan var mı acaba ?..
    iştah açtığını duymuştum ben ne kadar doğru bilemicem.

    YanıtlaSil
  42. Merhaba; Bu ilacı bende hazırladım bir sitede sarımsakları az ezerek atın yazıyordu ama ezsenizde sarımsaklar tam erimiyor,Siz karışımı günde bir kaç kez çalkalamanız lazım ozaman sarımsakların özü limon suyu ile karışıyor zaten bende sarımsakların posasını attım,Nihayetinde 7 gündür sabahları yarım çay bardağı içiyorum.Vücudumda rahatlama var.Uykularım düzene girdi.Baş dönmelerim oluyordu sol tarafıma yatamıyordum çoğu şikayetim bu karışım sayesinde geçti.Beyin ve kalp damarlarını açtığını ve birçok hastalığa iyi geldiğini söyleyen çok kişi var.Fakat bir hastalığınız varsa mutlaka doktora danışmak lazım.Allah herkesin şifasını versin.Saygılar.

    YanıtlaSil
  43. sayın dr.ender saraç bey çok güzel anlatmış merak eden arkadaşlar verdiğim linkten bakabilirler.
    http://www.kanalturk.com.tr/haber-detay/65925-limon-ve-sarimsak-kuru-haberi.aspx

    YanıtlaSil
  44. Bir haftadır kullanıyorum sol dizimde şişlikler ve dayanılmaz ağrılar vardı yürümekte zorlanıyordum gece ağrılarla fırlıyordum yataktançok şükür 1 haftadır geceleri hiç uyanmıyorum içildikten sonra kesinlikle sarımsak kokusu kalmıyor .Mucize bir formül herkes mutlaka ama mutlaka denemeli.....

    YanıtlaSil
  45. ben bunu yaptım ve 10 kilo verdim ve beni tanıyan herkes nasıl gencleştn cildine ne kullanıyon diye soruyo inanılmaz bi enerji veriyo ayrıca ben hem hiper tansiyon hastasıyom hem şekerim hemde kollestrolüm var dı şekere pek bi faydası yok hala yüksek ama diğer vücudunuzdaki tüm agrı sızı yada kanla gelen hiç bi hastalık durmuyo eskiden 20 lerde gezen tansiyonum 13 lere düştü sadece bilmediğim tek şey ne kadar kullanacagım bunu bilen varsa yazsın bitirdim ben bu karışımı ikşncisini hazırladım birinden duydum 1 ay ara vermen lazım dedi baska biri yılda bi kez dedi ne yapacagımı şaşırdım tam kullanım sürecini bilen varsa bizide bilgilendirirse sevinirim

    YanıtlaSil
  46. ablam as hastası yeniögrendik kullansa faydasını görurmu acaba

    YanıtlaSil
  47. doktora sormanız da fayda var...acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
  48. Selamlar, elbette şifayı veren , Cenab-ı Allah(c.c.)dur ! Kim bunu aksini idda ettiki ?! Bunun aksini idda eden zaten hataların en büyüğünü yapar !. ''Sarımsak '' tek başına sağlığa mucizevi katkıları etkileri olan bir bitkidir hele birde cenab-ı Allah(c.c.)nun ''Limon'' hediyesi ile birleştiğinde ve sabır ve Allah(c.c.) tevekkül ile alınmaya devam edilirse bir çok kullannın bir çok şifasını göreceği muhtemel olan bir içecektir ,bu bir gerçektir !.Bu arada ''Sarımsağın'' tansiyonu düşürdüğü hakkında bilim çevrelerinin hiç bir ispatlanmış delili yoktur ,fakat bu Sarımsağın diger muazzam çokluktaki faydalarını asla gölgede bırakmaz ! Kanser hastalıklarının baş düşmanlarından biri Allah(c.c.)izni ile ''SARIMSAK ''bitkisidir ,sonuç olarak limon suyunda eritilmiş Sarımsağı kullanmanın faydası Allah(c.c.)izni ile görülebilcektir ,Fakat bu karışımı hazırlarken uyulması gereken bir kaç kural vardır ki : Sarımsak ve limonlar taze ve ''doğal '' (organik üretilmiş ) olmalı ,karışım ''cam bir şişe'' veya kap içinde ''25'' günden sonra ılık yerden serin ışık görmeyen bir yere kaldırılarak saklanmalı saklanmalı ,hatta bu Sarımsaklı limon suyu şişesi veya kavanozunu ''bir alüminyum folyo ile sarılmalı böylece ışığa maruz kalması , ışığı görmesi engellenmelidir ! Ayrıca yatarken alınacak bir yemek kaşığı ''Zeytin yağıda'' vücüdümuzu onaracak mineral, antioksidan ve vitaminlerinde kanımıza eklenmesini sağlıcaktır !.Saygılarımızla ...
    İZMİR den : Abdüsselam .

    YanıtlaSil
  49. ramazan Suyabatmaz6 Mayıs 2013 00:11

    Bütün güzel aldığınız sonuşlara katılıyorum..Tek kalime ile harika ...

    YanıtlaSil
  50. ben 2 senedir yılda 2 kez altı ayda bir yapıyorum tansiyon dengelemede üstüne yok. 8-12 süper 75 yaşındaki kayın validem bile içmeye başladıktan sonra tansiyondan kurtuldu. müthiş bir zindelik veriyor.

    YanıtlaSil