23 Şubat 2012

Bir damla iyilik...

 

 Sabah saat 10 civarında evime toplanıyorum,apartmanın giriş kapısına yapıştırılmış kağıt dikkatimi çekti,9.30’da 120 TL kaybedilmiştir,bulan olursa 76 numaraya götürsün,cüzdanımdan 120 TL çıkardım ve hemen 76 numarada oturan yaşlı kadına koştum,kadın sevinçten ağladı ama parayı almadı,oğlum bana parayla gelen altıncı kişisin sen dedi….



Bir kafeteryada çalışıyorum,hesap ödemek için sıra olmuş kişilerden en öndeki arkalardan birini göstererek onun kahvesini de ödüyorum,kendisine benim adıma iyi günler dileyin dedi,kahvesi ödenen kişiye sıra gelince çok şaşırdı ve o da arkasındakinin kahvesini ödedi,sıradakilerden yaklaşık 8-10 kişi bunu devam ettirdi…..



Ağır bir soğuk algınlığına yakalandım,çok bitkin düştüğüm için yataktan kalkacak halim kalmadı,köpeğim bana baktı baktı ve birden yerinden fırladı,geri döndüğünde dişlerinin arasında bir kemik vardı,al sana yiyecek der gibi kemiği burnumun önüne bıraktı ve patileriyle ısrarlı ısrarlı itmeye başladı…..


....Yaşamak çok güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder