9 Şubat 2012

Şu anda bu satırları okuyorsan, Hayattasın demektir...

9 yorum:

  1. "Bir sigara daha yak" Dedin ama prenses.
    Ciddi misin :)

    YanıtlaSil
  2. 23 nisana kadar vaktin var... iyi değerlendir diye...

    YanıtlaSil
  3. Sen ne kadar tatlı bir cadısın... Pardon ne kadar güzel bir prensessin diyecektim. Bu 23 nisan hangi senenin 23 nisanıydı? Baktım da kayıtlarda belirtilmemiş :)

    YanıtlaSil
  4. yaaa çamura yatacağını biliyordum zaten... tabi ki 2012...bende kayıtlara baktım bayağı açık belirtilmiş... hatta bir gün ü on gün mü
    bir ay mı
    bir yıl mı
    on yıl mi diye başlayan yazının akabinde sen br aya fit olmuşken... ben yüce gönüllülük edip 2012 23 nisana gün vermiştim... sende inşallah bırakırım diye olayı bağlamıştın... çamura ayatnı çamuy yaparım...

    YanıtlaSil
  5. Tamam Prenses yine sen kazandın. Ve yine çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
  6. bunun yazarı kim yaaa???

    YanıtlaSil