14 Nisan 2012

Muse – Feeling Good

http://youtu.be/WpRA3HQe1fE

Birds flying high you know how I feel Yüksekten uçan kuşlar nasıl hissettiğimi siz biliyorsunuz
Sun in the sky you know how I feel Gökyüzündeki güneş nasıl hissettiğimi sen biliyorsun
Reeds driftin’ on by you know how I feel Sürüklenen kamışlar nasıl hissettiğimi siz biliyorsunuz
It’s a new dawn Bu yeni bir şafak
It’s a new day Bu yeni bir gün
It’s a new life Bu yeni bir hayat
For me Benim için
And I’m feeling good Ve iyi hissediyorum
Fish in the sea you know how I feel Denizdeki balık nasıl hissettiğimi sen biliyorsun
River running free you know how I feel Özgür akan nehir nasıl hissettiğimi sen biliyorsun
Blossom in the tree you know how I feel Ağaçtaki çiçek nasıl hissettiğimi sen biliyorsun
It’s a new dawn Bu yeni bir şafak
It’s a new day Bu yeni bir gün
It’s a new life Bu yeni bir hayat
For me Benim için
And I’m feeling good Ve iyi hissediyorum
Dragonfly out in the sun you know what I mean, don’t you know Güneşin etrafındaki kızböceği ne demek istediğimi anlıyorsun, değil mi
Butterflies all havin’ fun you know what I mean Eğlenen bütün kelebekler ne demek istediğimi siz biliyorsunuz
Sleep in peace when the day is done Gün bittiğinde huzur içinde uyu
And this old world is a new world Ve bu yaşlı dünya yeni bir dünya
And a bold world Ve cesur bir dünya
For me Benim için
Stars when you shine you know how I feel Yıldızlar parladığınızda nasıl hissettiğimi siz biliyorsunuz
Scent of the pine you know how I feel Çamın kokusu nasıl hissettiğimi sen biliyorsun
Oh freedom is mine Oh özgürlük benim
And I know how I feel Ve nasıl hissettiğimi biliyorum
It’s a new dawn Bu yeni bir şafak
It’s a new day Bu yeni bir gün
It’s a new life Bu yeni bir hayat
For me Benim için
And I’m feeling good Ve iyi hissediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder