16 Temmuz 2012

Nil Karaibrahimgil - Ben Buraya Çıplak Geldim

http://youtu.be/d5Qv-abC68k

Bazı sabahlar uyandım, kayıp haldeyim Sanırsın gölgeyim, ayaktayken yerdeyim
Ne bileyim, ne bileyim
Herkes işinde, binbir dilek peşinde Ben mi tövbeliyim, tövbe tövbeliyim
Ne bileyim, ne bileyim
Nefes aldım, nefes verdim Burdayım, pes etmem yok Ben buraya çıplak geldim
Heyhat! utanmam yok, utanmam yok

Bazen ne yapsam 1-1 berabereyim Sorsalar ben neyim, ne mağlup ne galibim
Ne bileyim, ne bileyim
Hep aynı soru hem zor hem de doğru
Geçerken günlerim nerde cesaretim Ne bileyim, ne bileyim
Nefes aldım, nefes verdim Burdayım, pes etmem yok Ben buraya çıplak geldim
Heyhat! utanmam yok, utanmam yok
Yok, yok, yok pes etmem yok Yok utanmam yok

3 yorum:

  1. Zavallı elbise alacak parası da mı yok...

    YanıtlaSil
  2. bu kinayeli gülüş tabi ersman bey...şarkının sözlerini dinlemeye sizi davet ederim...
    nefes aldım nefes verdim burdayım
    pes etmem yok...

    YanıtlaSil