11 Ekim 2012

ASTIMI YADA ÖKSÜRÜK TEN RAHATSIZ OLANLAR DENEYİN

 Fotoğraf: ASTIMI YADA ÖKSÜRÜK TEN RAHATSIZ OLANLAR DENEYİNne kadar paylaşılırsa o kadar insan faydalanır unutmayınÖKSÜRÜK OLANLARIN DİKKATİNEASTIM, ALERJİK ASTIM,..Saf zeytinyağında bir gün bekletilmiş kuru incirden sabahları aç karnına 2 adet yemelerini ve yeniden 2 tane inciri gene zeytinyağına koyarak ertesi günü yiyerek bu kürü en az 6 ay devam etmeliler.(aralık vermeden)Tazesi de malum tembel mideyi çalıştırıyor,bağırsakları yumuşatıyor,sinirleri kuvvetlendiriyor boğaz ağrılarını kesiyor çıbanları olgunlaştırıyor,bronşları yumuşatıyor.Ayrıca incir ağacının dallarındaki süt ise siğilleri geçiriyor.Bu bilgileri paylaşmak istedim...Allah şifa versin


 ne kadar paylaşılırsa o kadar insan faydalanır unutmayın ÖKSÜRÜK OLANLARIN DİKKATİNE ASTIM, ALERJİK ASTIM,.. ...


Saf zeytinyağında bir gün bekletilmiş kuru incirden sabahları aç karnına 2 adet yemelerini ve yeniden 2 tane inciri gene zeytinyağına koyarak ertesi günü yiyerek bu kürü en az 6 ay devam etmeliler.(aralık vermeden) Tazesi de malum tembel mideyi çalıştırıyor,bağırsakları yumuşatıyor,sinirleri kuvvetlendiriyor boğaz ağrılarını kesiyor çıbanları olgunlaştırıyor,bronşları yumuşatıyor. Ayrıca incir ağacının dallarındaki süt ise siğilleri geçiriyor. Bu bilgileri paylaşmak istedim... Allah şifa versin


kaynak: Sonsuz Şifa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder